  • 1. Data: 2013-09-18 20:12:06
    Temat: zdalna przegladarka
    Od: m...@g...com

    witam
    czy jest gdzieś w necie usługa zdalnej przeglądarki...??

    chodzi mi o np o sprawdzenie jak Google wyszukuje pewne słowa kluczowe.

    Gdy robię to ze swojego komputera, Google wykrywa IP, jego lokalizacje i zmienia ,
    zawęża wyniki wyszukiwania do mojego regionu, województwa.

    Czyli nie jest to do końca optymalne.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-09-19 00:03:34
    Temat: Re: zdalna przegladarka
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 18 Sep 2013 11:12:06 -0700 (PDT), m...@g...com
    napisał(a):

    > Gdy robię to ze swojego komputera, Google wykrywa IP, jego lokalizacje i zmienia ,
    zawęża wyniki wyszukiwania do mojego regionu, województwa.
    > Czyli nie jest to do końca optymalne.

    Zawężone do lokalizacji "zdalnej przeglądarki" będzie optymalne?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2013-09-19 00:57:04
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    On 2013-09-19 00:03, Borys Pogoreło wrote:

    zawęża wyniki wyszukiwania do mojego regionu, województwa.

    > Zawężone do lokalizacji "zdalnej przeglądarki" będzie optymalne?

    Tak się zastanawiam czy zamiast kombinacji ze "zdalną przeglądarką" to
    https://support.google.com/websearch/answer/179386?p
    =settings_location&hl=pl
    mogłoby pomóc? Hm... autor wątku może coś w tej materii zdecydować :D

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/