  • 1. Data: 2011-04-22 07:18:45
    Temat: XT 600 migacz killer
    Od: "Fragles" <s...@p...fm>

    Cześć,
    Majątek tracę na kierunkowskazy. Sypią się żaróweczki, kabelki się łamią,
    diody też się poddały... Macie jakiś patent, albo jakiś model kierunków,
    które wytrzymują dłużej niż półgodzinne latanie (tylko nie oryginały)?
    Podkładki gumowe też były, ale niewiele pomogło.
    Za patenty i rady wdzięcznym będę.

    Druga rzecz, która chodzi mi po głowie, to transplantacja UPS. Kto byłby
    najlepszym dawcą dla XT DJ20?

    --
    pozdrawiam,
    Fragles

  • 2. Data: 2011-04-22 08:53:51
    Temat: Re: XT 600 migacz killer
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-04-22 09:18, Fragles pisze:
    > Druga rzecz, która chodzi mi po głowie, to transplantacja UPS. Kto byłby
    > najlepszym dawcą dla XT DJ20?

    Ze tak zapytam - po co Ci UPS ?
    Chcesz zawias ktory sie nie sklada calkiem to zaloz sprezyny pod swoja
    wage, chcesz skakac - kup motocykl do tego stworzony - XT to ciezka
    locha i tak srednio z niej rajdowke zrobisz...

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 3. Data: 2011-04-22 10:05:51
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Fragles" <s...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:4db12c4d$0$2439$65785112@news.neostrada.pl
> [...]
    > wdzięcznym będę.
    >
    > Druga rzecz, która chodzi mi po głowie, to transplantacja
    > UPS. Kto byłby najlepszym dawcą dla XT DJ20?

    Jak nie chesz oryginlow, ktore sa tak zrobione, ze nic sie nie przepala ani
    nie niszczy, poszukaj moze czegos od innych endurakow, albo oprawek z gumy,
    tak jak robione sa fabryczne.

    Tmek

  • 4. Data: 2011-04-22 10:21:57
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Fragles pisze:

    > Druga rzecz, która chodzi mi po głowie, to transplantacja UPS. Kto byłby
    > najlepszym dawcą dla XT DJ20?

    czytam i czytam i sie zastanawiam po jaka cholere Ci ups w motocyklu? Do
    tych przepalajacych sie żarówek?
    W koncu zajarzyłem że chodzi Ci o USD :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 5. Data: 2011-04-22 10:26:04
    Od: "Fragles" <s...@p...fm>

    Użytkownik "Tmek" <T...@d...ek> napisał w wiadomości
    > nie niszczy, poszukaj moze czegos od innych endurakow, albo oprawek z
    > gumy, tak jak robione sa fabryczne.
    >
    > Tmek

    Właśnie "tropem gumy" chcę iść, tylko może ktoś już jakieś przetestował i mu
    się sprawdziły.

    A tak w ogóle to ładnej pogody na Święta i jak nakrócej przy stole :)

    --
    pozdrawiam,
    Fragles

  • 6. Data: 2011-04-22 10:32:04
    Od: "Fragles" <s...@p...fm>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > czytam i czytam i sie zastanawiam po jaka cholere Ci ups w motocyklu? Do
    > tych przepalajacych sie żarówek?
    > W koncu zajarzyłem że chodzi Ci o USD :)

    Noooo wtopa jak cholera:), ale dolary też by się przydały, oj przydały

    Poprawiam się i kajam: chodziło mi o zawieszenie upside down

  • 7. Data: 2011-04-22 11:44:18
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-04-22 09:18:45 +0200, "Fragles" <s...@p...fm> said:

> [...]
    > kierunków, które wytrzymują dłużej niż półgodzinne latanie (tylko nie
    > oryginały)? Podkładki gumowe też były, ale niewiele pomogło.

    Domyślam się że chodzi głównie o tył? To poszukaj czegoś takiego:

    http://allegro.pl/drc-586-kierunkowskazy-led-plaskie
    -street-stunt-i1557636378.html

    da

    się znaleźć i na zawykłych żarówkach.

    > Druga rzecz, która chodzi mi po głowie, to transplantacja UPS. Kto
    > byłby najlepszym dawcą dla XT DJ20?

    Lepiej zwyczajnie zmienić moto.

    de Fresz

  • 8. Data: 2011-04-22 12:23:43
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Fragles" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Majątek tracę na kierunkowskazy. Sypią się żaróweczki, kabelki się łamią

    a nie masz regulatora uwalonego ? tylko te kierunki Ci lecą ? albo coś z
    przerywaczem,
    jakoś nie mogę zrozumieć że tak padają, ja już 4ty sezon śmigam na XT350
    jedynie żarówki od zegarów wymieniłem.
    Kierunki mam oryginały giętkie na gumie jak te :
    http://allegro.pl/kierunkowskaz-yamaha-xt-350-xt350-
    kierunkowskazy-i1530699224.html
    nie podejdą do twojego ?

  • 9. Data: 2011-04-22 15:42:12
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Fragles wrote:
> [...]
    > kierunków, które wytrzymują dłużej niż półgodzinne latanie (tylko nie
    > oryginały)? Podkładki gumowe też były, ale niewiele pomogło.

    Migacze diodowe, lutowane na plytce, ale montowane nie bezposrednio do
    ramy, tylko za pomoca elastycznego kawalka plastiku jako wysiegnika. Ja
    uzywalem kawalka blisteru z jakichs narzedzi. Wystarczajaco sztywne, by
    migacz utrzymywal pozycje, ale i wystarczajaco elastyczne, zeby sie nie
    rozlecial. Tylko szybki musialem wkleic na stale.
    K.

  • 10. Data: 2011-04-22 21:55:02
    Od: Fragles <s...@p...fm>

    W dniu 2011-04-22 13:44, de Fresz pisze:
    > Domyślam się że chodzi głównie o tył? To poszukaj czegoś takiego:

> [...]

    Błotnik jest ograniczony do minimum, brak miejsca na płaskie niestety.

    > Lepiej zwyczajnie zmienić moto.

    Tylko to nie takie proste, "zawsze coś" ;)

    --
    pozdrawiam,
    Fragles