  • 1. Data: 2014-06-04 21:31:18
    Temat: Yamaha TZR 70
    Od: MedivTZR <aliargon10@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam dziś z pytaniem do was czy wie ktoś jak sprawuje się Gaz Box tak
    zwany Boost Bottle firmy Stage6.
    Niedawno kupiłem TZR,ke i mechanik mi to polecił ale razem z tym musze
    mieć nowy gażnik a nie seryjny. Wiec kupilem to wszystko. Czyli Gaźnik
    Dellorto 19mm noi Boost Bottle Stage6
    bo była wyszpedaż z okazji dnia dziecka w sklepie Mieloch.pl

    Prosze o wyrozumiałość dziś założyłem konto (: