  • 1. Data: 2014-06-04 22:07:51
    Temat: 190 wzrostu
    Od: moto serce <felek20011@_NOSPAM_interia.pl>

    Cześć mój wujek planuje zakupić yamahe r1 z 2012r ale ma 190 wzrostu i ma
    obawy czy Yamaha nie będzie dla niego zamała

  • 2. Data: 2014-06-05 07:21:08
    Temat: Re: 190 wzrostu
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2014-06-04 22:07, moto serce pisze:
    > Cześć mój wujek planuje zakupić yamahe r1 z 2012r ale ma 190 wzrostu i
    > ma obawy czy Yamaha nie będzie dla niego zamała

    A on zamierza sie w nia ubrac?

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 3. Data: 2014-06-05 10:17:55
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    moto serce pisze:
    > Cześć mój wujek planuje zakupić yamahe r1 z 2012r ale ma 190 wzrostu i
    > ma obawy czy Yamaha nie będzie dla niego zamała

    Jeśli nie kupuje wysyłkowo przez Internet, to jest rozwiązanie tego
    problemu. Prawdziwi fachowcy stosują taki trick, że przed zakupem
    siadają na motocykl który zamierzają kupić. Wiem, trochę hard core.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2014-06-05 10:47:35
    Od: p...@b...pl

    Niech kupi se czarny kombinezon, czarny wyszczupla i pomniejsza.

    Z tym przymierzaniem się na moto, ja bym w to nie szedł, raz usiądzie i sprzedający
    mu powie ze podrapał i ma zaplacic za lakierowanie abo nawet wymiane owiewek. Mnostwo
    ludzi tak wtopilo spore pieniadze.
    Cioteczny szwagier stryjenki ze strony sąsiada do dzis w ratach splaca, no ale to
    Ferrari bylo...

    KJ

  • 5. Data: 2014-06-05 12:04:01
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    p...@b...pl pisze:

> [...]
    ludzi tak wtopilo spore pieniadze.
    > Cioteczny szwagier stryjenki ze strony sąsiada do dzis w ratach splaca, no ale to

    Fakt, trochę ryzykowne ale można też porobić zdjęcia motocykla (głównie
    bak, boczki) zanim się na niego wsiądzie. Można też szukać oferty w
    której sprzedający ma podobne wymiary do nabywcy. Wtedy można się spytać
    sprzedającego jak się czuje.

    Jak wujek się zdecyduje zaryzykować i usiąść niech sprawdzi czy
    kierownica przy maksymalnym skręceniu nie będzie zbyt blisko kolana albo
    innej części nogi. Teoretycznie taki problem nie powinien wystąpić w
    motocyklach z kierownicami clip-on.
    --
    pozdrawiam
    Piotr