  • 1. Data: 2015-04-07 21:41:18
    Temat: Yamaha yzf 600r licznik
    Od: KamilMaslak <kamil.haberkaPassat@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam

    Zakupiłem 2 tygodnie temu Yamaha yzf 600r thundercat z 1999 roku Która nie
    miała licznika oto taki licznik nabyłem lecz jest mały problem z
    podłączeniem instalacji elektrycznej tego oto licznika poprzedni
    właściciel przerabiał licznik i pociło kable od licznika do białej wtyczki
    i nic nie działa obrotomierz skacze z 0 do 8000 tys obrotów temperatura
    działa nie pokazuje "N" ciśnienia oleju oraz rezerwy chodzi mi o jakiś
    schemat instalacji licznika co i jak jaki kabel do czego to może by coś z
    tego było:)

  • 2. Data: 2015-04-07 21:57:01
    Temat: Re: Yamaha yzf 600r licznik
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 07.04.2015 o 21:41, KamilMaslak pisze:
> [...]
    > temperatura działa nie pokazuje "N" ciśnienia oleju oraz rezerwy chodzi
    > mi o jakiś schemat instalacji licznika co i jak jaki kabel do czego to

    a czy ten licznik od tego oto licznika to na pewno jest oto licznik tego
    yamahy co oto tego licznika nie miała i licznik co go oto nabyłeś taki
    sam oto jest co tego thundercata pasuje? Nie lepiej było licznika tego
    oto kable najpierw naprawić/wymienić?

    --
    Arni

  • 3. Data: 2015-04-08 09:32:41
    Od: Hinek <h...@f...pl>

    W dniu 2015-04-07 o 21:57, Arni pisze:

> [...]
    > yamahy co oto tego licznika nie miała i licznik co go oto nabyłeś taki
    > sam oto jest co tego thundercata pasuje? Nie lepiej było licznika tego

    to jednak nie jest chyba jeszcze to bo jedną myśl na dwa zdania
    podzieliłeś i połapać się nie idzie to poćwiczyć trzeba więcej co by
    kropek nie stawiać bo to myli bardzo

    --
    Hinek

  • 4. Data: 2015-04-08 10:48:30
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

> [...]

    > yamahy co oto tego licznika nie miała i licznik co go oto nabyłeś taki
    > sam oto jest co tego thundercata pasuje? Nie lepiej było licznika tego

    Się śmiejesz a nawet nie sprawdziłeś czy są tzw. oto liczniki. Wpisz w
    google i nawet zobaczysz zdjęcia poszczególnych modeli.

    --
    pozdrawiam
    Piotr