    From: Tomasz Holdowanski <m...@U...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Z CRT na LCD - dylematy przesiadkowe
    Date: Fri, 11 Sep 2009 13:35:27 +0200

    Witam!

    Po latach wiernej służby zaczynają umierać moje ukochane Eizo T67S :(

    Pytanie: co zamiast?
    W grę wchodzą:

    - Eizo L795 (S-IPS),
    - Eizo L768 (PVA),
    - Eizo S1921 (PVA),
    - Nec 2070NX (S-IPS),
    - Nec 2170NX (PVA).

    Zastosowania: obróbka foto, szeroko pojęta praca biurowa (no dobra,
    przeglądanie netu itp. :P), okazjonalne granie w średnio dynamiczne
    gry.

    Przede wszystkim zależy mi na kolorach, stabilności obrazu i
    równomierności podświetlenia. Jakość wykonania też ma znaczenie, gdyż
    wszystkie powyższe monitory to sprzęt poleasingowy z max. roczną
    gwarancją.

    Który z powyższych? Eizo L768 i S1921 - obraz na pewno OK, ale reakcja
    20ms i więcej, Nec 2070NX i 2170NX są szybsze, ale słyszałem skargi na
    jakość...

    Z góry dzięki za informacje.
    Pozdrawiam,
    Mordazy.

    --
    REMOVE-IT. from my address when replying.

    THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
    IS A WORLD-WIDE DISASTER.