  • 1. Data: 2012-05-24 21:54:10
    Temat: Z krysztalowej kuli, czyli slabiutkie precle vs profesjonalny Mariusz, sikacz de domo
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Szanowni Panstwo.

    Powodowany latwo osiagalnymi przewidywaniami proponuje, mowiac
    kolokwialnie, dac sobie siana.
    Brak, chocby grama, refleksji w dziedzinie ewidentnie chamskich
    zabiegow pozycjonujacych "najszybszy portal", w ktorym zbieral
    pierwsze szlify wielce szanowny kolega biznesmen powinien byc
    wystarczajaco pouczajacy. Zmagania "pasjonaci vs biznes" zawsze
    zakoncza sie porazka tych pierwszych, z jednej prostej przyczyny:
    latwo ich sprowadzic do roli niemerytorycznych debili, gdyz zyja z
    czegos innego a motocykle to "tylko" ich hobby. Gdybyscie choc byli
    bucami z kasa, bylaby dla Was szansa na uklony przed goleniem z niej.
    Zamiast bezskutecznie kopac sie z koniem proponuje ignorowac. Niech
    sobie rzyga. Moze sie udlawi...

    --
    Z wyrazami,
    Artur vel Kefir

  • 2. Data: 2012-05-24 22:25:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/24/2012 09:54 PM, Kefir wrote:
> [...]
    > bucami z kasa, bylaby dla Was szansa na uklony przed goleniem z niej.
    > Zamiast bezskutecznie kopac sie z koniem proponuje ignorowac. Niech

    Arturze, błąd jest w Twoich założeniach. Czemu zakładasz, że Mariusz
    zmieni zdanie albo że ktos zmusi go do refleksji? Chodzi o refleksję u
    tych którzy uwierzyli mogą uwierzyć w rewelacje wypisywane na portalu
    mianującym się "motocyklowym" choć jest czysto biznesowym, a że padło na
    motocyklistów jako materiał do strzyżenia? Bywa.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-05-25 08:55:21
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Kefir napisal

> [...]

    > bucami z kasa, bylaby dla Was szansa na uklony przed goleniem z niej.
    > Zamiast bezskutecznie kopac sie z koniem proponuje ignorowac. Niech

    Szanowny Kefirze,

    Moja postawa to nie brak refleksji, ale brak akceptacji na upublicznianie
    bzdur, takich jakie rozpowszechnia tutaj chociażby AZ. Bzdur pisanych
    wyłącznie w złej woli. Wiem, że nie lubisz (i AZ pewnie też) serwisu
    Ścigacz.pl, ale ślepa nienawiść przysłania Wam racjonalne myślenie.
    Publikujemy około 2 tysięcy publikacji rocznie. Raz na jakiś czas jakiś AZ
    ewidentnie nie zrozumie o co chodzi i rzuca się do ataku. Wymyśla przy tym
    jakieś spiskowe teorie i przykleja do ozdoby jakieś bzdury wyssane z
    palca, aby nadać temu bełkotowi jakiś ogólny zarys racjonalności. Wybacz,
    ja nie kupuję tego. Sądząc po przebiegu "dyskusji" nie kupuje tego też
    wiele osób zaglądających na grupę.

    Bardzo bawią mnie wstawki o komercyjności serwisu. Nie chcę Ci robić
    wykładów na temat tego jak działa dzisiejszy świat, ale wszystkie media
    muszą się dziś same utrzymać. Rozumiem jednocześnie, że Ty do pracy
    chodzisz charytatywnie i za swoje 8h dziennie nie otrzymuje ani złotówki.
    Jeśli jest inaczej, jesteś dla mnie skomercjalizowanym biznesmenem.

    Pozdrawiam,
    Lovtza

  • 4. Data: 2012-05-25 11:02:12
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On May 25, 8:55 am, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> wrote:
> [...]
    > palca, aby nadać temu bełkotowi jakiś ogólny zarys racjonalności. Wybacz,
    > ja nie kupuję tego. Sądząc po przebiegu "dyskusji" nie kupuje tego też

    Nie zgadzam sie AZ gdyz uwazam, ze najlepiej ignorowac. On pewnie tez
    kiedys do tego dorosnie

> [...]
    > chodzisz charytatywnie i za swoje 8h dziennie nie otrzymuje ani złotówki.
    > Jeśli jest inaczej, jesteś dla mnie skomercjalizowanym biznesmenem.

    Drogi Mariuszu. To kim jestem dla Ciebie obchodzi mnie nieco mniej,
    niz zeszloroczne przejscia frontow atmosferycznych.Pinionszki zarabiam
    zbierajac surowce wtorne, motocykl zas, to dla mnie sposob na
    przyjemne spedzanie czasu WOLNEGO od dzialalnosci zarobkowej. Tam zas
    gdzie zaczyna sie hobby nie chce widziec komerchy, zwlaszcza chamsko
    uprawianej. Dlatego ignoruje bez cienia zalu Wasz serwis przyciagajacy
    glownie stada najaranych pryszczatych szczyli. Draznie mnie lekko, ze
    rzyga takze tutaj. Grupa dyskusyjna to nie najlepsze miejsce na
    uprawianie dzialalnosci zarobkowej. Jesli nie widzisz roznicy, trudno.
    Zarabiaj sobie dalej.

    --
    Z powazaniem, Artur vel Kefir

  • 5. Data: 2012-05-25 11:14:20
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kefir" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > uprawianie dzialalnosci zarobkowej. Jesli nie widzisz roznicy, trudno.
    > Zarabiaj sobie dalej.

    Nie gadaj z chujem, to kolina.

    --
    Grzybol

  • 6. Data: 2012-05-25 11:30:24
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On May 25, 11:14 am, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Kefir" <a...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:9f3d78c3-22d2-4953-aebe-9064995da7d2@
    b1g2000vbb.googlegroups.com...

    > Nie gadaj z chujem, to kolina.

    ;) Prostota ktora wali po oczach. Szacunek, Muchomorze.

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X do sprzedania, Tiger 955i

  • 7. Data: 2012-05-25 12:02:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/25/2012 11:02 AM, Kefir wrote:

    > Nie zgadzam sie AZ gdyz uwazam, ze najlepiej ignorowac. On pewnie tez
    > kiedys do tego dorosnie

    Umkło Ci to co pisałem wczoraj? Ja z nim nie dyskutuję, próbuję jedynie
    prostować bzdury które wypisuje.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2012-05-25 12:30:03
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > Umkło Ci to co pisałem wczoraj? Ja z nim nie dyskutuję, próbuję jedynie
    > prostować bzdury które wypisuje.

    Hmmm, ciekawe. Nie dość że nie rozumiesz tego co czytasz, to jeszcze nie
    rozumiesz tego co sam piszesz. W Twoich wypocinach nie znalazłem nawet
    namiastki jakiekolwiek prostowania...

  • 9. Data: 2012-05-25 12:36:50
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

> [...]
    > rzyga takze tutaj. Grupa dyskusyjna to nie najlepsze miejsce na
    > uprawianie dzialalnosci zarobkowej. Jesli nie widzisz roznicy, trudno.

    Kefir, wspaniale to ująłeś, tylko to nie ma żadnego związku z suchymi
    faktami. Ja tutaj zabieram głos raz na rok, najczęściej wywołany do
    tablicy np. bzdurami jakiegoś AZ-ta. Jaka komrecha, szczególnie chamsku
    uprawiana? Jakby tutaj wrzucał codziennie linki do naszego sklepu, lub
    chociażby linki do publikacji, to... jeszcze bym zrozumiał.

    Poza tym możliwość utrzymywania się z własnej pasji, to jedna z lepszych
    rzeczy, jakie mogą zdarzyć się człowiekowi. Tak Cię to boli, są tacy
    ludzie na świecie? Mi nie robi różnicy fakt, że dla Ciebie hobby to
    działalność wolna od utrzymywania się. Tym bardziej nie rozumiem, co Cię
    tak irytuje w tym że inni mają do tego inne podejście.

  • 10. Data: 2012-05-25 13:07:29
    Od: Kefir <a...@g...com>

    EloU!
    On May 25, 12:02 pm, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Umkło Ci to co pisałem wczoraj? Ja z nim nie dyskutuję, próbuję jedynie
    > prostować bzdury które wypisuje.

    Najwyrazniej tak. Przepraszam. Zwaz jednak, ze kolega nie tylko z tego
    zyje, uwaza to takze takze za powod do dumy, siebie za przestawiciela
    poczytnych mediow komercyjnych. Stad mniemam, ze Twe wysilki sa z gory
    skazane na niepowodzenie. Ba, byc moze napedzasz czytelnikow tych
    "bzdur". Ignoruj.

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X do sprzedania, Tiger 955i