  • 1. Data: 2012-05-24 11:04:23
    Temat: Żyroskopowy motocykl samochodowy
    Od: Punge <r...@g...com>

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=_F3hzpfdodA

  • 2. Data: 2012-05-24 11:33:21
    Temat: Re: Żyroskopowy motocykl samochodowy
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 24.05.2012 Punge <r...@g...com> napisał/a:
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=_F3hzpfdodA

    Następny wynalazca, a czy to aby ekolollogiczne jest?

    Zresztą chyba bym już wolał opuszczane boczne kółka, zamiast wozić
    te żyroskopy, no i jak to skręca?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 3. Data: 2012-05-24 11:46:08
    Od: kakmar <k...@g...com>

    To jest wynalazek:
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=Z0m-cUxMcJw#t=130s

    trzeba poczekać parę sekund i zobaczyć jak Pan składa i rozkłada sprzęta.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 4. Data: 2012-05-24 11:52:59
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-24 11:33, kakmar pisze:
    > Następny wynalazca, a czy to aby ekolollogiczne jest?

    Na prąd chyba, więc i tak, i nie.

    > Zresztą chyba bym już wolał opuszczane boczne kółka, zamiast wozić
    > te żyroskopy.

    A ja, jeśli już koniecznie z dachem, to BMW C1.

    > no i jak to skręca?

    Pewnie komputer odpowiednio obraca tymi układami żyroskopowymi.

    W każdym razie, jeśli wejdzie do sprzedaży, to cena będzie pewnie z
    kosmosu, więc wolałbym Bimote Tesi 3D... ^_~

    Ale dla laseczek przy kasie - fajna opcja. :)

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!