  • 11. Data: 2019-10-21 23:38:26
    Temat: Re: [OT] Z8350 i wymienny dysk ssd
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/10/2019 16:25, Animka wrote:
    > Skopiuj na twardy dysk komputera i z niego prześlij na tę pierwszą.

    Dziękuję. To kończy temat.

  • 12. Data: 2019-10-21 23:40:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "heby" qoi5b7$h0r$...@d...me

    > nawet, wydawało by się, wypasionych laptopów produkowanych w ostatnich

    Dzielnie bronisz swej racji jak na analfabetę.

    wydawało by

    Wskaż te laptopy z SD via USB2 miast PCIe.

    > latach. Dodatkowo bywa że podczas kopiowania z SD procesor jest zajmowany w 100%
    ponieważ CPU uczetniczy dość intensywnie w tym
    > kopiowaniu z uwagi na blejakość hardware. I to nie jest oparte o ssanie z palca
    tylko o obserwacje i pomiary na kilkunastu
    > modelach.

    Oparłem się tylko o dwa -- wąskim gardłem w laptopie jest karta.
    (niemal 100 MB/s -- bezproblemowo, o ile karta jest stosownie szybka)

    > Ale wtedy pozostaje problem gdzie wsadzić tą drugą z której chce kopiować. Dwie na
    raz nie da rady, już sprawdzałem.

    naraz

    Wyjmie z tabletu i włoży do laptopa -- ma jedną.

    > czeluści usenetów wyjętym, wręcz nikim.

    Może i nikim, ale kim wówczas jest ten, kto jest
    gorszy od nikogo -- choćby w posługiwaniu się językiem?

    > Ciekawe jak zaliczyć wypowiedzi o analfabetach. Przypuszczam że do plucia nia
    pasuje. Może do łaski?

    > Ja zaś jestem przekoanny że niebawem i o wągrach na dupie coś poczytam.

    IMO możesz poprosić Google o pomoc.

    > Czekam z cierpliwością, lista stanów fazowych wypowiedzi Eneuelów

    Nie znam Eneuelów poza sobą.

    > wszelakich jest długa ale skończona. Powinieneś zdążyć.

    Nie znam tej powinności -- kto ją na mnie nałożył?
    [ciekawe, czy mój interlokutor wie, co to powinność]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 13. Data: 2019-10-22 10:21:13
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > "heby" qoi5b7$h0r$...@d...me

    > Dzielnie bronisz swej racji jak na analfabetę.
    >
    >   wydawało by
    >
    > Wskaż te laptopy z SD via USB2 miast PCIe.
    > (...)

    Przewalam całe kilogramy laptopów, ale jakoś sobie nie przypominam, abym
    często spotykał SD podpięte pod PCI.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 14. Data: 2019-10-22 11:52:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Sprawdź np. HP:
    SD/MMC/xD podpięte pod PCI-to-PCI Bridge.

    -----

  • 15. Data: 2019-10-22 16:06:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adam" qome5n$20p$1$A...@n...chmurka.net

    > Przewalam całe kilogramy laptopów, ale jakoś sobie nie
    > przypominam, abym często spotykał SD podpięte pod PCI.

    PCI to nie PCIe
    Możesz wskazać te kilogramy konkretnymi modelami.
    Przypomnę, że mowa o ,,wypasionych
    laptopach produkowanych w ostatnich latach''.

    "heby" qoi5b7$h0r$...@d...me

  • 16. Data: 2019-10-23 00:07:40
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-10-22 o 11:52, ąćęłńóśźż pisze:
    > Sprawdź np. HP:
    > SD/MMC/xD podpięte pod PCI-to-PCI Bridge.

    Dzięki za podpowiedź, sprawdzę. W tej chwili mam chyba tylko trzy modele
    HP, z czego jeden ma gniazdo stacji dokującej, więc "wypasiony" ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 17. Data: 2019-10-23 20:50:41
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/10/2019 23:40, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Dzielnie bronisz swej racji jak na analfabetę.

    Interesująca koncepcja że analfabeci kiespko się bronią. Wydawało mi się
    że to głównie analfabeci robią wszelkiego rodzaju rewolucje i dzielnie
    bronią do upadłego czegośtam.

    > Wskaż te laptopy z SD via USB2 miast PCIe.

    Inaczej, siedzę przy EliteBook 8570w. Wbudowany czytnie *NIE* przekracza
    30MB/sek.

    Może byc podpięty nawet na sznurku. Tak czy siak jesteś w dupie. Ta sama
    karta podpięta przez markowy czytnik na USB3 wyciąga prawie 90MB/sek.

    Ale wróćmy na ziemię. Z8350 to taki śmieszy procesor z JEDNĄ linią PCIe.
    Zgadnij gdzie ją podpinają jak w tablecie jest jeszcze USB3.

    Ale jeszcze inaczej: Z8350 ma dedykowane łącze do emmc które działa też
    w trybie kart SD. I *teoretycznie* wyciąga 100MB/sek. Na 4 tablety z tym
    procesorem ani jeden nie przekroczył 20MB/sek przy okazji zawalając CPU
    robotą prawie na 100%. Fakt, h..we były ale coś jednak jest na rzeczy.
    To najzwyczajniej w świecie jest wyjątkowo g...ny procesor do takich
    zastosowań a projektanci hardware chyba też niespecjalni.

    > Oparłem się tylko o dwa -- wąskim gardłem w laptopie jest karta.

    Laptopy pojawiły się tutaj przypadkiem. Niestety w tabletach i
    netbookach tak nie jest.

    > Wyjmie z tabletu i włoży do laptopa -- ma jedną.

    ALe nie ma laptopa. Jesteś w Himalajach czy innych Beskidach i masz
    tylko tablet.

    > Może i nikim, ale kim wówczas jest ten, kto jest
    > gorszy od nikogo -- choćby w posługiwaniu się językiem?

    Takim samym wirtualnym trolem. Ale jednak z pewnym detalem: świadomością
    swojej nicości i jeszcze sensem życia.

    > Nie znam tej powinności -- kto ją na mnie nałożył?

    To jest ciekawe pytanie, ale raczej do psychiatry.

  • 18. Data: 2019-10-24 11:18:18
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przy mostku USB 2.0 nie przekraczałby 10-12 MB/s.

    -----

  • 19. Data: 2019-10-24 19:49:23
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/10/2019 11:18, ąćęłńóśźż wrote:
    > Przy mostku USB 2.0 nie przekraczałby 10-12 MB/s.

    Kamera xiaomi 4K podpięta pod USB2 wyciąga 32MB/sek. To chwilowo mój
    rekordzista prądkosci na USB2, nawet firmowe i naprawdę dobre czytniki
    kart SD (czytając te same karty) nie wyciągają więcej jak 25MB/sek.

    Konkurować z tą kamerą może co najwyżej czytnik USB3 wsadzony w USB2
    który najwyraźniej nudzi się i wyciąga tez około 32MB/sek. Silnie zalezy
    to też od portu, niektóre są wolniejsze mimo że teoretycznie podpięte
    pod ten sam scalak.

    Przepustowośc USB2 to terotycznie prawie 500Mbit/sek, zakładając narzut
    na protokół prędkosć 32MB/sek nie wydaje się być jakoś specjalnie kosmiczna.

    Tym bardziej dziwi że wiele zintegrowanych w laptopach czytników nie
    potrafi osiągnąc nawet 2/3 tego.

  • 20. Data: 2019-10-24 20:03:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie takie transfery ze szwagrem Kejszem robilim...

    -----