  • 1. Data: 2009-06-02 11:19:45
    Temat: [ŻabaSkrypt] OnMouseMove /Out
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Hej,
    Najpierw kod:

    SIEMANO

    poka() zmienia display na "block" dla #cosik, zniknij() zmienia na "none"

    Po najechaniu na "SIEMANO" pojawia sie napis "Ala ma kota", ale po
    najechaniu na "Ala ma kota" znika ten napis.
    Jak zrobić, żeby nie znikało?

    lamer

  • 2. Data: 2009-06-02 19:11:05
    Temat: Re: [ŻabaSkrypt] OnMouseMove /Out
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    onMouseOver zamiast onMouseMove i po robocie.

    lamer

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów