  • 1. Data: 2012-04-14 20:29:09
    Temat: Zakupię FZ6,ER-6, Horneta lub CFF 600..
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    Witam,

    Może ktoś ma przypadkiem do sprzedania uczciwie w stanie dobrym moto
    maszynę z grupy fz6, er-6, hornet lub cbf 600. Budżet przewidziany to
    około 12k.

    Nie oczekuję nówkisztukinieśmiganej czasem tylko do kościoła :-)

    kontakt: ask4itmałpeczkaask4ititukropeczkapl

    --
    jeDrASS

  • 2. Data: 2012-04-16 13:49:38
    Temat: Re: Zakupię FZ6,ER-6, Horneta lub CFF 600..

    jeDrASS <b...@u...gov> napisał(a):

> [...]
    > około 12k.
    >
    > Nie oczekuję nówkisztukinieśmiganej czasem tylko do kościoła :-)
    >
    > kontakt: ask4itmałpeczkaask4ititukropeczkapl

    witam mam do sprzedania suzuki sv 650 bardzo zadbana w atrakcyjnej cenie
    wiecej info oraz link do aukcji pod nr 880 447 364 lub gg 25226051