  • 1. Data: 2012-03-06 06:02:44
    Temat: Żałoba w TV
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Nie to żebym miał coś przeciwko, tylko zastanawia mnie jedna sprawa. Że
    jest ona (żałoba) na polskich kanałach, to sprawa oczywista. Ale jestem
    zaskoczony tym, że można ją zobaczyć również na kanałach National
    Geographic, BBC. Czy to jest wyraz solidaryzowania się nadawców tych
    kanałów i widzą czarne loga wszyscy odbiorcy bez względu na kraj, czy
    też może logo jest "dorabiane" indywidualnie dla danego kraju?
    Interesuje mnie aspekt techniczny.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 2. Data: 2012-03-06 07:33:33
    Temat: Re: Żałoba w TV
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Nie to żebym miał coś przeciwko

    A ja owszem, mam.

    > ...jest ona (żałoba) na polskich kanałach, to sprawa
    > oczywista.

    Co w tym oczywistego? Że zginęło kilkanaście osób?
    Oczywiście jest to tragedia, ale na pewno nie narodowa.
    Każdego dnia tylko na drogach tyle ginie. Popatrz sobie z
    jakich "okazji" wprowadzano żałoby narodowe w okresie II RP,
    za okupacji i PRL, a z jakich w tzw. III RP. Nawet definicję
    żałoby narodowej zmodyfikowano, żeby pasowała do takich
    wypadków...

  • 3. Data: 2012-03-06 19:16:40
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Robert_J* napisał(-a):

    [...]

    Mam wrażenie, nie, jestem pewien, że nie przeczytałeś ostaniego zdania
    mojego postu.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2012-03-07 13:26:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Big Jack" <a...@b...zz> wrote in message
> [...]
    > może logo jest "dorabiane" indywidualnie dla danego kraju? Interesuje mnie

    Z pewnością widzowie we Włoszech oglądają polską wersję BBC czy NC...
    Po polsku :-)

  • 5. Data: 2012-03-08 16:21:57
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Mar 6, 7:02 am, "Big Jack" <a...@b...zz> wrote:
> [...]
    > kanałów i widzą czarne loga wszyscy odbiorcy bez względu na kraj, czy
    > też może logo jest "dorabiane" indywidualnie dla danego kraju?

    JAKA TAM ŻAŁOBA! NA ITV W NOCY IDĄ PORONOSY PEŁNA PARĄ A NA RMFMAX CZY
    SKA DIDŻEJ PIER..LI PIERDOŁY JAK POTŁUCZONY W CIEMIĘ I BAWI SIE DO
    ROZPUKU OD PIERWSZEGO DNIA!

  • 6. Data: 2012-03-09 19:49:50
    Od: "sm" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
> [...]
    > kanałów i widzą czarne loga wszyscy odbiorcy bez względu na kraj, czy też
    > może logo jest "dorabiane" indywidualnie dla danego kraju? Interesuje

    Wychodzi na to, że każdy kraj ma własny dosył takich programów jak NGC na
    przykład, bo są reklamy "po naszemu". Jak jest żałoba, to nakładają inny
    znaczek, albo "maskują" oryginalny czarnym i wysyłają.
    Takie kanały jak Eurosport na przykład mają reklamy "ogólne" po angielsku,
    a History, BBC HD czy Discovery HD są w ogóle bez reklam, a przerywniki też
    po angielsku, więc chyba tu jest jedna wspólna wizja + dosył audio z
    lektorem z różnych krajów. Tam też nie było żałoby. Dobrze myślę?