  • 1. Data: 2012-03-02 15:38:27
    Temat: Jaki tuner do telewizji naziemnej cyfrowej?
    Od: Ignacy <n...@s...ignacy>

    Mam telewizor starego typu który potrzebuje zewnętrznego tunera.
    W sklepie widziałem tuner za 130 zł podczepiany z tyłu do telewizora i
    za 175 zł zewnętrzny.
    Może jednak warto kupić w internecie - większy wybór i może być taniej
    mimo kosztów dostawy?
    Jaki model tunera warto kupić?

  • 2. Data: 2012-03-02 15:45:02
    Temat: Re: Jaki tuner do telewizji naziemnej cyfrowej?
    Od: Ignacy <n...@s...ignacy>

    W dniu 2012-03-02 16:38, Ignacy pisze:
> [...]
    > za 175 zł zewnętrzny.
    > Może jednak warto kupić w internecie - większy wybór i może być taniej

    Nie musi obsługiwać komputera ani analogowej telewizji

  • 3. Data: 2012-03-02 17:36:12
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]
    > za 175 zł zewnętrzny.
    > Może jednak warto kupić w internecie - większy wybór i może być taniej

    Wiwa hd50.
    to ten podczepiany z tyłu. uważam, że lepiej bo nie wala się.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 4. Data: 2012-03-02 17:50:40
    Od: zdumiony <z...@j...pl>

    W dniu 2012-03-02 18:36, pawell32 pisze:
    > Wiwa hd50.
    > to ten podczepiany z tyłu. uważam, że lepiej bo nie wala się.

    Czy wszystkie mają HD? Ja podczepianie z tyłu traktowałem jako wadę.
    Ale mam tak, że mam jeszcze tuner satelitarny i DVD, oba mają złącze
    euro i na zmianę je wtykam. Czy dekoder(tuner - jak lepiej?) podczepiany
    z tyłu by nie przeszkadzał, bym go musiał w całości odczepiać?

  • 5. Data: 2012-03-02 17:54:02
    Od: "Arti" <g...@w...pl>

    > Jaki model tunera warto kupić?

    Użytkuję i polecam Maximum T-105

  • 6. Data: 2012-03-02 17:55:19
    Od: Ignacy <n...@s...ignacy>

    W dniu 2012-03-02 18:50, zdumiony pisze:

    > Czy wszystkie mają HD? Ja podczepianie z tyłu traktowałem jako wadę.

    Na Allegro Wiwa hd50 jest niewielki więc można by go odczepiać, ale czy
    ma euro?
    Wyposażony jest w
    - złącze HDMI umożliwiające odbiór sygnału w jakości HD.

    Czy starsze odbiorniki telewizyjne mogły by odbierać w HD? Chyba nie da
    się uzyskać na nich takiej jakości, ale czy da się uzyskać obraz tylko o
    mniejszej jakości? Bo podobno pierwszy i drugi program ma być w HD.

  • 7. Data: 2012-03-02 18:16:23
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-03-02 18:55, Ignacy pisze:
    > Na Allegro Wiwa hd50 jest niewielki więc można by go odczepiać, ale czy
    > ma euro?

    wyjście tak, wejście nie

> [...]
    > się uzyskać na nich takiej jakości, ale czy da się uzyskać obraz tylko o
    > mniejszej jakości? Bo podobno pierwszy i drugi program ma być w HD.

    złącze hdmi podłączasz jak masz do czego.
    np. mając tv lcd z dekoderem mpeg-2 podpinasz dekoder z tyłu do
    gniazda euro, a korzystasz z łącza hdmi co daje znacznie lepszy obraz
    i dekodera nie widać.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 8. Data: 2012-03-02 18:19:50
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-03-02 18:50, zdumiony pisze:
    > Czy wszystkie mają HD?

    nie

> [...]
    > euro i na zmianę je wtykam. Czy dekoder(tuner - jak lepiej?) podczepiany
    > z tyłu by nie przeszkadzał, bym go musiał w całości odczepiać?

    jak miałbym tak przełączać kable, to bym wymyślił jakiś rozgałęźnik

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 9. Data: 2012-03-02 18:26:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > np. mając tv lcd z dekoderem mpeg-2 podpinasz dekoder z tyłu do
    > gniazda euro, a korzystasz z łącza hdmi co daje znacznie lepszy obraz

    ??????
    Jaki dekoder będzie działał podłączony do wyjścia Euro, kiedy sygnał
    wpuścisz do tv przez wejście hdmi?
    Chyba że źle zrozumiałem i mówisz o wejściu hdmi w dekoderze....

  • 10. Data: 2012-03-02 18:29:06
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-03-02 19:26, Cavallino pisze:
    > Jaki dekoder będzie działał podłączony do wyjścia Euro, kiedy sygnał
    > wpuścisz do tv przez wejście hdmi?
    > Chyba że źle zrozumiałem i mówisz o wejściu hdmi w dekoderze....

    źle zrozumiałeś. gniazdo euro tylko do zamocowania.
    sygnał po kablu hdmi

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux