  • 1. Data: 2016-10-02 14:50:03
    Temat: Zaparkować w Lublinie
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    Witam,

    Może ktoś podpowie, czy w Lublinie jest jakiś darmowy parking, skąd
    byłoby łatwo trafić w okolice UMCS (plac Marii Curie-Skłodowskiej)?
    Niekoniecznie piechotą, może być komunikacją miejską. Będę co pewien
    czas przyjeżdżał na kilka dni i muszę gdzieś przechowywać samochód.

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 2. Data: 2016-10-02 17:33:47
    Temat: Re: Zaparkować w Lublinie
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-10-02 o 14:50, Uncle Pete pisze:
> [...]
    > Niekoniecznie piechotą, może być komunikacją miejską. Będę co pewien
    > czas przyjeżdżał na kilka dni i muszę gdzieś przechowywać samochód.

    Bezpośrednio przy placu zapomnij.
    Radził bym się wbijać na osiedlowe uliczki między placem a Al. Racławickimi.
    Prawdziwe parkingi są płatne.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2016-10-02 19:14:40
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-10-02 17:33, RadoslawF wrote:

    > Bezpośrednio przy placu zapomnij.
    > Radził bym się wbijać na osiedlowe uliczki między placem a Al.
    > Racławickimi.
    > Prawdziwe parkingi są płatne.

    Dzięki. Jeden raz mi się nawet udało zaparkować przy placu - zupełnie
    przypadkowo. Ale zazwyczaj krążyłem po tych uliczkach naokoło i wolne
    miejsca były tylko w strefie płatnego parkowania. Jak przyjeżdżałem na
    2-3 godziny, to było OK, ale teraz będę przyjeżdżał na dłużej...

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 4. Data: 2016-10-03 12:16:53
    Od: lublex <l...@o...pl>

    W dniu niedziela, 2 października 2016 19:14:42 UTC+2 użytkownik Uncle Pete napisał:
> [...]

    Poszukaj miejsca po drugiej stronie Racławickich
    w okolicy stadionu Lublinianki.
    Co prawda nie tak dawno rozszerzyli
    strefę i też tam trochę ciasno bo darmo, ale
    jeżeli nie przy Leszczyńskiego, to ciut niżej
    przy Przy Stawie zawsze coś znajdziesz.
    Blisko (ok. 700 m), a i jakieś 44 jeździ,
    zawsze ten jeden przystanek można pod górę
    podjechać :)

    pozdr
    lublex

  • 5. Data: 2016-10-03 13:10:31
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > przy Przy Stawie zawsze coś znajdziesz.
    > Blisko (ok. 700 m), a i jakieś 44 jeździ,
    > zawsze ten jeden przystanek można pod górę

    Dziękuję!

    Piotr

  • 6. Data: 2016-10-03 19:44:29
    Od: a...@a...pl

    Uncle Pete wrote:

    > Dziękuję!
    >
    > Piotr

    Po drugiej stronie ulicy głębokiej ( to ta w dolinie ) masz osiedle LSM,
    To stare osiedle parkingów nie wiele ale jak przyjedzies przed 16 to
    powinieneś znaleźć coś wolnego. Teraz tam jest sporo emerytów ,którzy
    w większości spać nie mogą to i auta Ci przypiulnują , tak całkiem
    przypadkiem. A i jeszcze chodzi Ci o ten UMCS przy placu maryśki? Bo
    umcs-ów w lublinie sporo...

  • 7. Data: 2016-10-03 22:34:11
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > w większości spać nie mogą to i auta Ci przypiulnują , tak całkiem
    > przypadkiem. A i jeszcze chodzi Ci o ten UMCS przy placu maryśki? Bo

    A ona u was nazywa się Maryśka? ))))) Tak, najwyższy budynek przy tym
    placu. Dzięki za namiary.

    Piotr

  • 8. Data: 2016-10-03 23:13:31
    Od: a...@a...pl

    Uncle Pete wrote:

    > A ona u was nazywa się Maryśka? ))))) Tak, najwyższy budynek przy tym
    > placu. Dzięki za namiary.
    >
    > Piotr

    Za moich czasów tak ją nazywano ,podejrzewam że może być tak do dziś.

    Ta uczelnia miała kiedyś sporo wydziałów rozsianych po dzielnicach z
    powodu braku lokali ale teraz sporo tam wyrosło budowli, może teraz być
    wszystko na miejscu ,ale wątpię. Budynek o ,którym mówisz to rektorat.

  • 9. Data: 2016-10-04 00:06:17
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > powodu braku lokali ale teraz sporo tam wyrosło budowli, może teraz być
    > wszystko na miejscu ,ale wątpię. Budynek o ,którym mówisz to rektorat.

    Oraz Wydział Ekonomiczny, który mnie obchodzi najbardziej :)

    Piotr