  • 31. Data: 2019-01-17 22:11:11
    Temat: Re: Żarówka LED
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 17.01.2019 o 11:40, J.F. pisze:
    > Z ta rekojmia to chyba nadal nie jest takie proste - slynne 6 miesiecy
    > domniemania.
    No nie wiem. Ja nie miałem problemów z wymianą "żarówek" nawet takich 23
    miesięcznych. Wyleczony z wiary w trwałość LEDów trzymam teraz paragony
    (robię nawet kopię, bo termopapier z kasy po 2 latach bywa nieczytelny).
    Jedynie Media Expert wydziwia i przyjmuje "do naprawy" tak, jakby to był
    telewizor i każe przyjechać ponownie za 2 tygodnie. To chyba dla
    zniechęcenia marudnych klientów.
    Jacek

  • 32. Data: 2019-01-17 23:17:30
    Od: Jawi <g...@b...pl>

    > Mało widziałeś:) Słabo kontaktujący wyłacznik to częste.
    Tak uważasz? ;)
    Abstrahując od tego, na grupie dla elektroników pyta, jakby nie było
    zawodowy, doświadczony elektronik co jest przyczynę migotania "żarówki"
    i dostaje odpowiedź, żeby wkręcił i wykręcił "żarówkę", no trochę to
    zabawne ;)

  • 33. Data: 2019-01-17 23:21:26
    Od: Jawi <g...@b...pl>

    W dniu 2019-01-16 o 14:45, s...@g...com pisze:
    > Kto by tam trzymał przez tyle czasu paragony na takie duperele. Zapytałem w
    zasadzie z czystej ciekawości. Kupię nówkę i tyle.
    Wychodzę z założenia, że nie o te 10pln chodzi, a o informację dla
    sprzedawcy, dystrybutora i całej zaangażowanej reszty, że sprzedają
    chłam. Reklamacja to informacja zwrotna i tyle.

  • 34. Data: 2019-01-17 23:55:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 17 Jan 2019 00:10:42 GMT, PiteR napisał(a):

    > no jasne, że rozkręcać.

    No i sa dwa problemy:
    1) mam paragon. Kupiona 22-01-2017. Maja pecha :-)
    Kupiona na drugim koncu miasta, ale akurat mam interes :-)

    2) nie wiem jak rozebrac. Sklejona ?

    Teraz wszystko w rekach losu.
    Albo mi podpasuja terminy, albo ... winny bedzie PiS i jego
    niehandlowe niedziele :-)

    J.

  • 35. Data: 2019-01-18 00:14:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 17 Jan 2019 23:21:26 +0100, Jawi napisał(a):
> [...]
    > sprzedawcy, dystrybutora i całej zaangażowanej reszty, że sprzedają
    > chłam. Reklamacja to informacja zwrotna i tyle.

    Chodzi o inna informacje: jak bedziecie sprzedawac chlam, to was to
    bedzie kosztowac.

    Bo po dwoch latach, to oni dawno tego nie sprzedaja.

    J.

  • 36. Data: 2019-01-18 05:26:11
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości
    (LEDówki)
    > Jedynie Media Expert wydziwia i przyjmuje "do naprawy" tak, jakby to był
    > telewizor i każe przyjechać ponownie za 2 tygodnie. To chyba dla
    > zniechęcenia marudnych klientów.

    Wiesz, oni są od włączania niskich cen i pastwienia się w reklamie nad
    Eweliną Lisowską ("W stronę słońca"), a ty chcesz, żeby się jakimiś
    żarówkami zajmowali :P

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.

  • 37. Data: 2019-01-18 06:47:54
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 18.01.2019 o 05:26, HF5BS pisze:

    > Wiesz, oni są od włączania niskich cen i pastwienia się w reklamie nad
    > Eweliną Lisowską ("W stronę słońca"), a ty chcesz, żeby się jakimiś
    > żarówkami zajmowali :P
    Kurcze, to Media Markt tak mnie potraktował. Przyjmijcie sprostowanie.
    Jacek

  • 38. Data: 2019-01-18 06:48:37
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 17.01.2019 o 22:11, Jacek pisze:
    Sprostowanie: Media Markt miało być
    Jacek

  • 39. Data: 2019-01-18 08:21:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 17 Jan 2019 23:17:30 +0100, Jawi napisał(a):

> [...]
    > zawodowy, doświadczony elektronik co jest przyczynę migotania "żarówki"
    > i dostaje odpowiedź, żeby wkręcił i wykręcił "żarówkę", no trochę to

    Dalej twierdzę że młody jesteś i mało widziałeś.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 40. Data: 2019-01-18 09:51:00
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Dalej twierdzę że młody jesteś i mało widziałeś.

    Jeszcze dodam od siebie:
    Żarówka drze duży prąd udarowy, zwłaszcza na początku. Z tego względu
    słabe styki w gnieździe żarówkowym względnie wyłącznikach zostają
    przepalone i w efekcie kontaktują.
    Takie zjawisko nie występuje przy małym poborze prądu, stąd
    "blondynkowe" porady jak najbardziej mają sens.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam