  • 1. Data: 2019-12-23 13:52:24
    Temat: Zarysowałem sobie głowice po planowaniu - czyli jak żyć...
    Od: Ukaniu <U...@g...com>

    Czołem,
    Taki niefart mnie spotkał, zarysowałem sobie głowicę po planowaniu.
    Piękna była, gładka była a rysa akurat na powierzchni uszczelniającej komorę.
    Przetarłem papierem do zaniku rysy. Zmierzyłem dołek czujnikiem -
    wychodzi w okolicach 0,02. Niby nie dużo ale mnie denerwuje.
    Uszczelka typowa oldtajmerska zwykła okuta metalowo miękka.
    Moje rozumowe ja mówi zostaw i tak uszczelka sobie poradzi.
    Moje perfekcyjne ja mówi poprawić! poprawić!
    Ale to nie tak prosto bo to głowica z Vki trzeba by liznąć minimalnie
    A to zwykle tak nie wychodzi, sinik ma prawie 11 sprężania to zaczyna szybko rosnąć.
    Trzeba by robić dwie. No dupa.
    Robić czy zostawić? Pytanie dla tych co rozumieją moje rozterki :-)

    Pozdrawiam
    ---
    Łukasz

  • 2. Data: 2019-12-23 15:12:05
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    zostaw!
    lepsze wrogiem dobrego.
    Ja miałem wyryte (na przylgni upg na bloku silnika) wkrętakiem kilka
    głębokich na 0,5mm....
    zaszpachlowałem żywicą epoksydową... działało doskonale.
    u ciebie zdaj się na uszczelkę. Jak ci ją wypluje to będziesz miał
    pewność, że musisz.

  • 3. Data: 2019-12-23 16:07:27
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-12-23 o 13:52, Ukaniu pisze:
> [...]
    rosnąć. Trzeba by robić dwie. No dupa.
    > Robić czy zostawić? Pytanie dla tych co rozumieją moje rozterki :-)

    Rozsądek mówi zostaw.

  • 4. Data: 2019-12-23 22:55:40
    Od: Ukaniu <u...@g...com>

    Dziękuję za odpowiedzi. Pewnie zostawię. Chyba, że jednak mnie szarpnie wnerw i
    pojadę do fachowca. Przez święta może mi jednak przejdzie stan poczucia klęski z
    własnej winy. Przeglądałem jakieś dane w sieci - piszą, że nierównomierności
    miejscowe powinny się mieścić w granicach 0,02.
    Wolał bym by upg nie wypluło bo to alusilowy blok i często takie coś kończy się
    złomowaniem.

  • 5. Data: 2019-12-24 07:47:33
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 23.12.2019 16:07, robot wrote:
    > Rozsądek mówi zostaw.

    Zgadam się. Ja dopiero co pufę z szufladami zrobiłem pod choinkę. Kiedy
    robiłem tapicerkę zorientowałem się że rozstaw szuflad inaczej pocięty
    niż miało być. Miałem wszystko robić od nowa, ale dokończyłem tapicerkę
    i następnego dnia już mi przeszło.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 6. Data: 2019-12-24 08:53:38
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jakie masz sprężanie skarpetek w szufladach?

    -----

  • 7. Data: 2019-12-24 08:58:38
    Temat: Re: Zarysowałem
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > dopiero co pufę z szufladami zrobiłem pod choinkę.
    > Kiedy robiłem tapicerkę zorientowałem się że rozstaw szuflad inaczej
    > pocięty niż miało być.

    > Jakie masz sprężanie skarpetek w szufladach?

    To zależy w której szufladzie,
    czy w tej z wypranymi skarpetkami,
    czy w tej z skarpetkami do prania.

  • 8. Data: 2019-12-27 11:58:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ukaniu" a...@g...co

    : w okolicach 0,02

    0,02 mm?

    Głębokości tyle? Pozostałe wymiary?
    Położenie? -- wzdłuż, w poprzek?...
    Daleko od krawędzi czy blisko?...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 9. Data: 2020-01-21 07:56:52
    Od: Ukaniu <u...@g...com>

    W dniu piątek, 27 grudnia 2019 12:00:03 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > : w okolicach 0,02
    >
    > 0,02 mm?
    >
    > Głębokości tyle? Pozostałe wymiary?
    > Położenie? -- wzdłuż, w poprzek?...
    > Daleko od krawędzi czy blisko?...

    Rysa idzie przez środek od cylindra do krawędzi. W miejscu gdzie jest pierścień
    uszczelniający (okucie) komory spalania po wyszlifowaniu rysy powstał dołek w
    okolicach 0,02. Szerokości jakieś 10 mm. Tak jak papier 2000 pod palcem wyrobił.
    Głębokość mierzyłem czujnikiem 0,002/działka mocowany na podstawie którą przesuwałem
    po powierzchni głowicy.