  • 11. Data: 2009-11-10 06:48:54
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/45 - fotoplenery.eu
    Od: Matusz <m...@w...pl>

    Dwa jesienne

    http://knipsel.franciszkanie.zabrze.pl/2009/spotkani
    a/przemijanie/ms1.jpg

    http://knipsel.franciszkanie.zabrze.pl/2009/spotkani
    a/przemijanie/ms2.jpg

    Matusz

  • 12. Data: 2009-11-10 07:11:43
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    nb pisze:
    > Nie wiem, dlaczego. Bo cenię je, sam bym chciał móc takie robić.
    > Mam takie wrażenia jak po wejściu do pomieszczenia ze specyficznym
    > światłem czy proporcjami wyposażenia. Kiedy ono drażni. Nie w sensie,
    > że podnieca (= wzbudza emocje), czy zniechęca. O! najbliższy rodzaj
    > uczucia to zażenowanie albo onieśmielenie. Jednoczesna chęć
    > przyjrzenia się i opuszczenia pomieszczenia.
    > Na pewien typ muzyki reaguję podobnie.
    >
    > Ciekawostka, nie? :-)

    Tak się ma, pewne obrazy i dźwięki tworzą podświadome uczucia
    zagrożenia, niechęci, nostalgii...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 13. Data: 2009-11-10 07:39:51
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Uzytkownik "Matusz" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > Dwa jesienne
    > http://knipsel.franciszkanie.zabrze.pl/2009/spotkani
    a/przemijanie/ms1.jpg

    To symaptyczne ale inaczej bym skadrowal.
    Albo szeroko - wiecej lisci aby zielony wyroznial sie z tlumu brazowych albo
    ciasniej...

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 14. Data: 2009-11-10 08:58:53
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "nb" <n...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]
    0/imgp6458
    0/imgp6404
    0/imgp6438

    > An error occurred while loading
    > http://c.wrzuta.pl/wi10272/22f6bc7e0027edb34af8a21a/
    0/imgp6404:
    > Could not connect to host c.wrzuta.pl.
    >
    > Czyżby konserwacja? Tak jak innych serwisów, które konserwują
    > w najlepszych godzinach.

    Nie wiem, teraz bangla ;-)
    --
    Yogi(n)

  • 15. Data: 2009-11-10 09:00:44
    Od: Czarna Skrzynka <c...@a...pl>

    tomek pisze:
    > Witam!
    >
    > Minal kolejny tydzien i czas zaprosic grupowiczow do
    > chwalenia sie swoimi nowymi zdjeciami.

    Hej, w starym sadzie na terenach pomennonickich, Dolina Dolnej Wisły:
    http://img294.yfrog.com/img294/816/wysoczyzna.jpg

    Pozdrawiam
    www.photosquad.pl/galeria

  • 16. Data: 2009-11-10 13:37:41
    Od: "artur_m" <a...@v...pl>

    > Tak się ma, pewne obrazy i dźwięki tworzą podświadome uczucia zagrożenia,
    > niechęci, nostalgii...

    Zdjęcie wygląda jak trójwymiarowe.
    Słowo daję.

  • 17. Data: 2009-11-10 14:09:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>
    > W ubieglym tygodniu wywiazala sie (moze niezbyt ozywiona )
    > dyskusja nad tematami do fotografowania ale nawet krotkie
    > pytanie - "fotografowac rzeczy ladne czy brzydkie" moze
    > sprowokowac wiele mysli. Oczywiscie pierwsza jest po co
    > w ogole fotografowac. Ja pozostaje (choc to pewnie nudne)
    > przy moim lesie
    > http://plfoto.com/1989566/zdjecie.html

    Ten Twoj las jest piekny, i fotka tez piekna, ale tak mowiac
    szczerze to na ten pien spojrzalem w ostatniej kolejnosci.

    To w zadnym wypadku zarzut do obrazka, co najwyzej do tytulu, ale
    moze temat pod dyskusje - Wam sie ten pien "rzuca w oczy" czy nie ?

    J.

  • 18. Data: 2009-11-10 14:12:52
    Od: f...@a...pl

    Dnia 09-11-2009 o 21:08:25 tomek <t...@g...skasuj-to.pl> napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Minal kolejny tydzien
    Ciach

    > pozdr.

    Przy drodze, z okna samochodu,

    http://img692.imageshack.us/img692/4243/kapliczka.jp
    FKV

  • 19. Data: 2009-11-10 14:29:43
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    artur_m pisze:
    > Zdjęcie wygląda jak trójwymiarowe.
    > Słowo daję.

    Bo to jeden z kadrów wyszukany właśnie specjalnie pod technologię
    stereo. Tu stopklatka z filmu, do oglądania krzyżowego:
    http://www.cyfrowka.neostrada.pl/stereo.jpg
    Niestety, dynamika 500D na filmach straaasznie spada mimo ustawienia
    kontrastu najniżej jak można. Chwila nieuwagi i potoczek przepalony. Ale
    ruchome 3D jest rewelacyjne, z pewnością się pochwalę jak już wszystko
    skończę (początek grudnia).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /co jest ważniejsze - jakość, czy ilość?/

  • 20. Data: 2009-11-10 19:02:56
    Od: " tomek" <t...@W...gazeta.pl>

    > Hej, w starym sadzie na terenach pomennonickich, Dolina Dolnej Wisły:
    > http://img294.yfrog.com/img294/816/wysoczyzna.jpg

    Najs ;)

    --
    http://photo.net/photos/Szostok