  • 1. Data: 2009-11-07 23:49:46
    Temat: nikon d90 fragment instrukcji
    Od: smila <w...@g...pl>

    moze ktos wie o co chodzi w tym punkcie
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/10d1b92b9dcb0bec
    .html

  • 2. Data: 2009-11-07 23:56:38
    Temat: Re: nikon d90 fragment instrukcji
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    smila pisze:
    > moze ktos wie o co chodzi w tym punkcie
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/10d1b92b9dcb0bec
    .html
    Nie wiem od kogo kupiłeś swoje D90 wraz z taką instrukcją.
    W mojej jest napisane: "Obracając pokrętłem korekcji dioptriażu
    z okiem przyłożonym do wizjera, należy uważać, aby nie
    zranić się w oko palcem lub paznokciem".

  • 3. Data: 2009-11-08 11:13:23
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 8 Lis, 00:56, jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> wrote:

    > Nie wiem od kogo kupiłeś swoje D90 wraz z taką instrukcją.
    > W mojej jest napisane: "Obracając pokrętłem korekcji dioptriażu
    > z okiem przyłożonym do wizjera, należy uważać, aby nie
    > zranić się w oko palcem lub paznokciem".

    Google tlumacz chyba mu tak przetlumaczyl.
    StaM

  • 4. Data: 2009-11-08 12:07:24
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 8 Nov., 00:56, jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> wrote:
> [...]
    > z okiem przyłożonym do wizjera, należy uważać, aby nie
    > zranić się w oko palcem lub paznokciem".

    zapomnieli dopisac , ze mozna sobie ewentualnie wybic oko obraczka .

  • 5. Data: 2009-11-08 17:20:00
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "StaM" <a...@y...com> napisał

    >[...]
    >
    >Google tlumacz chyba mu tak przetlumaczyl.
    >[...]

    Automatyczni tłumacze w ogóle ciekawe rzeczy produkuują. Pamiętam, ze gdy
    kilkanaście lat temu wpadł mojemu koledze w ręce English Translator
    Techlanda - dał mu do pzretłumaczenia jego własnego helpa. Nazwę pliku
    systemowego 'autoexec.bat' program tłumaczył jako 'autoexec.nietoperz', co
    wiecej - całkiem poprawnie odmieniał tego nietoperza w różnych
    przypadkach:-)
    Inny ciekawy pzrypadek to witryna fracuskiego biura turystyucznego, które
    pzretłumaczyłą swoja ofertę zwiedzanai Paryża na jezyk polski - chwilę
    trwało, zanim załapałem, że wystepujący niem,al co drugie zdanie zwrot 'my
    puszka metalowa' to tłumaczenie angielskiego 'we can'.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 6. Data: 2009-11-08 18:09:39
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sun 08 of Nov 2009 18:20, Marek Wyszomirski wrote:

> [...]
    > chwilę trwało, zanim załapałem, że wystepujący niem,al co drugie
    > zdanie zwrot 'my puszka metalowa' to tłumaczenie angielskiego 'we

    To tak jak mi tłumaczył z XIX-wiecznego niemieckiego "passiren"
    na "paszport Irlandczyka" albo jakoś podobnie.

    --
    nb

  • 7. Data: 2009-11-08 18:18:09
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    nb pisze:

    > To tak jak mi tłumaczył z XIX-wiecznego niemieckiego "passiren"
    > na "paszport Irlandczyka" albo jakoś podobnie.

    Mi przetłumaczyło send mail to na wyślij kolczugę do. To było moje
    ostatnie spotkanie z automatycznymi translatorami.

    wer

  • 8. Data: 2009-11-08 21:01:32
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    nie z automatu ale fajne

    thorough the little garden

    mówić coś bezogródek

    shit i walking around me

    g... mnie to obchodzi

  • 9. Data: 2009-11-08 22:21:59
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Marek Wyszomirski pisze:

> [...]
    > trwało, zanim załapałem, że wystepujący niem,al co drugie zdanie zwrot 'my
    > puszka metalowa' to tłumaczenie angielskiego 'we can'.

    Oj chyba Ci ten "tłumacz" pisał wypowiedź... :)

  • 10. Data: 2009-11-08 22:58:26
    Od: "mc" <g...@w...pl>

    Uzytkownik "smila" <w...@g...pl> napisal w wiadomosci
    > moze ktos wie o co chodzi w tym punkcie
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/10d1b92b9dcb0bec
    .html
    Proste - blad tlumaczenia ( nie jedyny). Jeszcze w styczniu 2009 tak bylo w
    instrukcji w dystrybucji na Polske. Bylo o tym na forum NIKONA.