  • 1. Data: 2009-08-28 07:37:45
    Temat: Zerwanie umowy na czas nieokreslony w Cyfrze
    Od: "Korsarz" <2...@7...eu>

    Czy to prawda ze jak umowa juz przejdzie na czas nieokreslony w C+ to zeby
    zerwac taka umowe nalezy sie 3 miesieczny okres wypowiedzenia? Takie
    slyszalem plotki, a chce zerwac umowe ktorej koniec przegapilem jakos i
    jakos nie widzi mi sie placic im przez kolejne 3 miesiace w oczekiwaniu az
    laskawie zakoncza umowe ze mna. Zawsze wydawalo mi sie ze wlasnie zaleta
    umowy na czas nieokreslony (np. w tpsa/neostrada) jest to ze mozna ja zerwac
    w kazdym momencie bez jakichs kar i oczekiwan.

  • 2. Data: 2009-08-28 07:41:35
    Temat: Re: Zerwanie umowy na czas nieokreslony w Cyfrze
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Czy to prawda ze jak umowa juz przejdzie na czas nieokreslony w C+ to zeby
    > zerwac taka umowe nalezy sie 3 miesieczny okres wypowiedzenia?

    Tak, to prawda. Dlatego ja już 3 miesiące przed końcem takowej wysłałem
    wypowiedzenie. Nawet jakiś dyrektor przysłał mi list z w którym wyraża
    szczery żal z mojej rezygnacji i proponuje mi zajebistą promocję, dzięki
    której zaoszczędzę nawet 530 złotych w ciągu roku ;-)))

    > ..chce zerwac umowe ktorej koniec przegapilem jakos i jakos nie widzi mi
    > sie placic im przez kolejne 3 miesiace w oczekiwaniu az laskawie zakoncza
    > umowe ze mna.

    Ale niestety będziesz musiał, dlatego nie zwlekaj tylko wysyłaj już dziś, bo
    we wtorek będziesz następny miesiąc w plecy.

    > Zawsze wydawalo mi sie ze wlasnie zaleta umowy na czas nieokreslony (np. w
    > tpsa/neostrada) jest to ze mozna ja zerwac w kazdym momencie bez jakichs
    > kar i oczekiwan.

    Nie wiem czy podałeś dobry przykład, bo akurat w TP też jest 3 miesiące :-).
    Właśnie rozwiązywałem umowę dlatego wiem...

  • 3. Data: 2009-08-29 08:42:34
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Korsarz" <2...@7...eu> napisał w wiadomości
    > Czy to prawda ze jak umowa juz przejdzie na czas nieokreslony w C+ to zeby
    > zerwac taka umowe nalezy sie 3 miesieczny okres wypowiedzenia?

    Warto przeczytać papiery, które się dostaje od operatora :-)

    >Takie slyszalem plotki, a chce zerwac umowe ktorej koniec przegapilem jakos
    >i jakos nie widzi mi sie placic im przez kolejne 3 miesiace w oczekiwaniu
    >az laskawie zakoncza umowe ze mna.

    To nie plotki, to prawda. Wystarczyło na miesiąc przed upływem poprzedniej
    (promocyjnej) wysłać wypowiedzenie

    >Zawsze wydawalo mi sie ze wlasnie zaleta umowy na czas nieokreslony (np. w
    >tpsa/neostrada) jest to ze mozna ja zerwac w kazdym momencie bez jakichs
    >kar i oczekiwan.

    Ale tu nie masz kar i 99,9 % umów na czas nieokreślony (praca, najem
    mieszkania etc) zawiera coś co się nazywa okres wypowiedzenia o tym musiałes
    słyszeć. W przypadku cyfry okres wypowiedzenia standardowej umowy to właśnie
    3 miesiące. jeśli zależy ci tylko na lepszej ofercie to ślij szybko
    wypowiedzenie - oddzwonią i zaproponują nowe warunki a jeśli chcesz
    zrezygnować to niestety 3 miechy płacisz.

    Pretensje i żale możesz miec tylko do siebie, gdybyś terminu nie przegapił
    to nie byłoby tematu.

    Pozdrawiam
    aru