  • 1. Data: 2014-04-19 19:26:20
    Temat: Zgubiona tablica
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Dziś motocykl przeszedł w tryb Stealth dla fotoradarów - zgubił tablicę.
    Motocykl kupiony jakiś czas temu, do tej pory nie przerejestrowałem na
    siebie.
    Orientuje się ktoś może jak wygląda, w takiej sytuacji, procedura
    przerejestrowania, ewentualnie wyrobienia wtórnika?
    Da rade bez wizyty w UK poprzedniego właściciela?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-04-19 21:46:19
    Temat: Re: Zgubiona tablica
    Od: m...@g...com

    W dniu sobota, 19 kwietnia 2014 19:26:20 UTC+2 użytkownik Baczek napisał:
> [...]
    >
    > przerejestrowania, ewentualnie wyrobienia wtórnika?
    >
    > Da rade bez wizyty w UK poprzedniego właściciela?

    Udajesz się z umową kupna pojazdu, dowodem rejestracyjny oraz karta pojazdu do
    właściwego Starostwa lub urzędu miasta ze względu na twój adres zameldowania i
    przerejestrowujesz pojazd na siebie. Składasz oswiadczenie o
    zagubieniu/kradzieży/zniszczeniu tablicy i otrzymujesz nową razem ze znakami
    legalizacyjnymi.

  • 3. Data: 2014-04-19 22:22:23
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

> [...]
    przerejestrowujesz pojazd na siebie. Składasz oswiadczenie o
    zagubieniu/kradzieży/zniszczeniu tablicy i otrzymujesz nową razem ze znakami

    To super. Obawiałem się, że z jakiś dziwnych powodów będe musiał smigac
    300km.