  • 1. Data: 2014-04-20 08:22:58
    Temat: Jaki skuter 125
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Po ponad 20 latach przerwy czas wrócić na dwa kółka z silnikiem.
    Wymyśliłem sobie taką właśnie alternatywę na miasto dla samochodu, względnie
    na jakieś krótkie wycieczki.
    Pewnie eksploatacja nie codziennie (chyba że mi się to jakoś mocno spodoba),
    do pracy mam z 10 km.
    Więc ma po prostu nie sprawiać problemów gdy postoi, czyli głównie
    bezawaryjność.
    Problemem jest to że mam 186 cm i 107 kg, a ma być wygodnie.

    Przepatrując oferty zastanawiam się na wyborem Honda PCX 125 lub Suzuki
    Burgman 125.
    Honda chyba żwawsza, Suzuki zdecydowanie praktyczniejsze (schowki, niska
    podłoga).
    Do tego znajomy straszy mnie większą awaryjnością i kolizyjnością silnika w
    Suzuki.
    Jeździłem wczoraj kilkoma egzemplarzami takowych w okolicy, ale nie mogę się
    zdecydować.
    Kilkulatki w granicach 5 kzł.

    Który będzie pewniejszym wyborem?
    A może lepiej coś innego?

  • 2. Data: 2014-04-20 11:38:16
    Temat: Re: Jaki skuter 125
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-04-20 08:22, Cavallino pisze:

    > Problemem jest to że mam 186 cm i 107 kg, a ma być wygodnie.

    > A może lepiej coś innego?

    Zacznij od zrzucenia tych 20 nadmiarowych kilogramów grubasie.
    Będziesz wyglądał karykaturalnie w ciuchach motocyklowych.

    --
    MN

  • 3. Data: 2014-04-20 22:28:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-04-20 11:38, Użytkownik Marcin N napisał:

    > Zacznij od zrzucenia tych 20 nadmiarowych kilogramów grubasie.
    > Będziesz wyglądał karykaturalnie w ciuchach motocyklowych.

    W ciuchach motocyklowych na skuterze ? co piłeś ?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-04-20 23:01:28
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-04-20 22:28, RadoslawF pisze:

    > W ciuchach motocyklowych na skuterze ? co piłeś ?

    Myślałem, że sok, ale teraz mam wątpliwości.

    --
    MN

  • 5. Data: 2014-04-21 09:22:52
    Od: Magic <m...@w...pl>

> [...]

    > podłoga).
    > Do tego znajomy straszy mnie większą awaryjnością i kolizyjnością

    Nie słyszałem o jakiejś nadmiernej awaryjności Burgmanów ale też nie
    interesowałem się tym specjalnie więc coś mogło mi umknąć.
    Najwłaściwszym miejscem do zasięgnięcia tego typu informacji będzie
    chyba portal skutery.net . Przy okazji można obejrzeć konkurencję w tej
    klasie. Myślę, że dla Twoich zastosowań kluczowe będą duże koła, więc
    można odpuścić sobie Vespy i Peugeoty.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 6. Data: 2014-04-21 14:28:18
    Od: lola15 <m...@g...com>

    Popatrz na Hondę SH. Duże koła, pojemności do 300, często ABS. Grek z wypożyczalni
    skuterów twierdził, że nie do zajechania w przeciwieństwie do Aprili.

    Pozdrowienia,

    MiG

  • 7. Data: 2014-04-21 18:11:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "lola15" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > Popatrz na Hondę SH. Duże koła, pojemności do 300, często ABS.

    Ma być tylko 125, w związku z perspektywami do jazdy dla rodziny w
    przyszłości (brak prawka kat A).
    SH mi się nie podoba.

  • 8. Data: 2014-04-22 18:04:13
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-04-21 18:11, Użytkownik Cavallino napisał:

    > Ma być tylko 125, w związku z perspektywami do jazdy dla rodziny w
    > przyszłości (brak prawka kat A).
    > SH mi się nie podoba.

    Na 125cm3 potrzeba prawka, bez prawka tylko 50cm3.
    No chyba że coś jednak przespałem.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2014-04-22 20:03:34
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    > W ciuchach motocyklowych na skuterze ? co piłeś ?
    >

    > Pozdrawiam

    A skuter 125 to nie motocykl ?

  • 10. Data: 2014-04-22 20:34:28
    Od: MiG <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 kwietnia 2014 18:11:55 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

    > Ma być tylko 125, w związku z perspektywami do jazdy dla rodziny w

    Jest 125.

    > SH mi się nie podoba.

    Skuter? Podobać? Ma to gówno jeździć z pkt A do B i tyle.

    Ale jak uważasz.

    MiG