  • 11. Data: 2020-06-02 18:12:48
    Temat: Re: Zla tapeta
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5ed67645$0$17342$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 2020-06-02 o 17:28, J.F. pisze:

    >Zgoda. Może sobie symulować dla siebie.
    >Ale wypuszczanie swojej symulacji do produkcji to DEBILIZM.

    A to moze zle Cie zrozumialem.

    >Profil powinien być ustawieniem konkretnego wyświetlacza. Informacja
    >na jakim go wcześniej wyświetlano nic nie daje odbiorcy bo on ma inny
    >wyświetlacz.

    Daje mozliwosc przeliczenia :-)

    >Wyświetlacz ma być skalibrowany/onormowany/zatwierdzony ;-) swoją
    >regulacją. Tylko tyle i aż tyle.

    Tzn zgadzam sie, ze obrazki powinny miec profil standardowy.

    Ale tych standardow mamy juz kilka :-(

    To co szkodzi jeszcze inny, o ile zapisany w pliku ?

    J.

  • 12. Data: 2020-06-03 07:27:13
    Od: z <...@...pl>

    > Daje mozliwosc przeliczenia :-)

    Żeby przelicznicy mieli co robić ;-)

    > Ale tych standardow mamy juz kilka :-(

    O kilka za dużo

    > To co szkodzi jeszcze inny, o ile zapisany w pliku ?

    Bezużyteczna informacja powiększająca plik ;-) i powodująca problemy w
    programach których programiści to DEBILE Patrz najnowsze produkcje Adobe ;-)

  • 13. Data: 2020-06-03 14:55:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Żeby przelicznicy mieli co robić ;-)

    >O kilka za dużo

    Niby tak, ale co zrobic jak juz sie rozpanoszyly ?

    Nie taka bezuzyteczna jak widac.
    A programisci ... do poprawki :-)

    J.

  • 14. Data: 2020-06-03 21:28:26
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2020-06-02 10:48, z wrote:
    > Profil kolorystyczny przypinany do pliku.
    > To jest dopiero szatański wynalazek.
    > Ile to nerwów i pieniędzy wyrzuconych w błoto ludzkość kosztuje ;-)

    Zrozumiałem, że nie profil, tylko przestrzeń kolorów (RGB zamiast sRGB)
    - system wysypuje się, kiedy dostaje nieoczekiwane przez siebie wartości.