  • 1. Data: 2010-10-15 09:36:19
    Temat: Złoty środek
    Od: Mirosław <m...@g...com>

    Witam Grupowiczów,
    Który program jest dobry do robienia banerów, obrabiania fotek,
    i nie drogi muszę kupić oryginalny.(myśle jakiś corel lub photoshop albo
    inny bo darmo też nic napewno niebędzie).
    I czy do robienia animacji konieczny jest flash?może jest coś darmowego?
    w co wątpie albo tańszego.
    pozdro

    Mirek

  • 2. Data: 2010-10-15 09:45:30
    Temat: Re: Złoty środek
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-10-15 11:36, Mirosław pisze:
    > Witam Grupowiczów,
    > Który program jest dobry do robienia banerów, obrabiania fotek,
    > i nie drogi muszę kupić oryginalny.(myśle jakiś corel lub photoshop albo
    > inny bo darmo też nic napewno niebędzie).

    Spróbuj GIMP-a:
    http://www.dobreprogramy.pl/GIMP,Program,Windows,132
    19.html

    > I czy do robienia animacji konieczny jest flash?może jest coś darmowego?

    A to zależy jakich animacji. Przejrzyj mnóstwo dostępnego kodu w
    JavaScript, np. coś tam do jQuery, MooTools, itp.

    --
    Peter

  • 3. Data: 2010-10-18 12:35:26
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jest http://www.swish.pl/ w rozsądnej cenie
    ale osobiście nie próbowałam się nim na serio bawić.

    Asfo

  • 4. Data: 2010-10-18 15:08:07
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Jesli za free to moze to http://www.getpaint.net/

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 5. Data: 2010-11-04 00:07:17
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Mirosław" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > I czy do robienia animacji konieczny jest flash?może jest coś darmowego?
    > w co wątpie albo tańszego.

    Darmowego nigdy nie spotkalem.
    Ale jest platny, za to swietny swish. Mam - uzywam.
    Kup na angielskiej wersji serwisu - bezposrednio od producenta. Taniej niz u
    polskiego resellera. Chyba ze akurat jest promocja:)
    W necie mozesz tez poszukac kodow (kuponow) do zakupu swisha. Zawsze kilka
    procent rabatu.

    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl