  • 1. Data: 2019-11-20 20:43:12
    Temat: Zmiany są nieuniknione
    Od: p...@g...com

    https://radioszczecin.pl/6,397426,policja-chwali-pie
    rwszenstwo-dla-pieszych-przed-

    Polityczna decyzja raczej już zapadła ;-)

    Najsztub dostarczył im argumentów no i oczywista wina PO wymaga reakcji dobrej zmiany
    ... Premierze do boju ! naród oczekuje efektów czyli mniej ofiar na przejściach.

  • 2. Data: 2019-11-20 22:37:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Co Wam powiem to Wam powiem ale Wam powiem. Sram na to z góry z pałacu kultury.
    Jestem w takim wieku że za jakiś niedługi czas dobrze będzie jak sam łyżką zjem
    obiad. W zasadzie to mnie tak dotyczy jak dotyczy faceta co go pies w proteze nogi
    ugryzl. Wszyscy młodsi będą mieli przejebane jak chłop w kieleckim. Będą się
    zatrzymywali przy praktycznie każdym przejsciu. Sporo mandatow zalapia. A ja będę tym
    pieszym co stoi przy przejsciu zeby nie chcieć przejść. Zatrzymac się trzeba będzie a
    tam do odprawy na samolot malo czasu zostało. W wersji lajtowej zjebki za spóźnienie
    do pracy. Skutek poboczny to wieksze spalanie i wiecej zanieczyszczen w powietrzu. To
    bedzie skutkowalo strefami bez samochodow itp. Glupim się nie przetłumaczy ze tak jak
    jest jest dobrze. Dalem linka w którym napisali że jak na osiedlach zlikwidowali
    przejscia to ilosc wypadków spadła. Spadła bo piesi zaczeli uważać. Dokad piesi nie
    zaczną uważać wypadków będzie przybywać. Danie pieszym pierwszenstwo tak znieczuli
    kretynow ze beda wlazili pod jadące samochody na przejsciach bo beda mieli
    pierwszenstwo.

  • 3. Data: 2019-11-20 22:40:25
    Temat: Re: Zmiany są nieuniknione
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-11-20 o 20:43, p...@g...com pisze:

    > Najsztub dostarczył im argumentów no i oczywista wina PO wymaga
    > reakcji dobrej zmiany ... Premierze do boju ! naród oczekuje efektów
    > czyli mniej ofiar na przejściach.

    Przykład Najsztuba, to akurat argument, że nie bez powodu mu wcześniej
    PJ zabrali. Skoro nie widział kobiety na przejściu, bo było ciemno a ona
    miała ciemne ubrania, to nie zauważyłby jej jak się zbliża do przejścia
    i też ją "ustrzelił".
    Stawiam, że na początku ofiar będzie więcej, no ale już potem się
    sytuacja unormuje.

  • 4. Data: 2019-11-20 23:30:40
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-20 22:40, nadir wrote:

> [...]
    > PJ zabrali. Skoro nie widział kobiety na przejściu, bo było ciemno a ona
    > miała ciemne ubrania, to nie zauważyłby jej jak się zbliża do przejścia

    Skoro jej nie było widać to jak miał ją zobaczyć.

  • 5. Data: 2019-11-20 23:42:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Co Wam powiem to Wam powiem ale Wam powiem. Sram na to z góry z
    >pałacu kultury. Jestem w takim wieku że za jakiś niedługi czas dobrze
    >będzie jak sam łyżką zjem obiad.

    A duzo Ci brakuje do 90 ?
    Bo niektorzy zyja dluzej :-(

> [...]
    >na samolot malo czasu zostało.
    >W wersji lajtowej zjebki za spóźnienie do pracy.

    Teraz podobno rynek pracownika, wiec zjebki nie bedzie, ani nawet po
    premii :-)
    Ale ponoc idzie kryzys ...

    >Skutek poboczny to wieksze spalanie i wiecej zanieczyszczen w
    >powietrzu. To bedzie skutkowalo strefami bez samochodow itp.

    Co rozwiaze problem stawania przed przejsciami :-)

    >Glupim się nie przetłumaczy ze tak jak jest jest dobrze. Dalem linka
    >w którym napisali że jak na osiedlach zlikwidowali przejscia to ilosc
    >wypadków spadła. Spadła bo piesi zaczeli uważać.

    Ale warto by sprawdzic, czy to byly jedyne dzialania.

    Bo u mnie na osiedlu ... kiepsko sobie wyobrazam przechodzenie przez 4
    ruchliwe pasy.
    No chyba, ze na tej ulicy przejsc by nie bylo, bo bylyby jakies
    niemieckie wymysly ze swiatlami (w sensie - ze moze to nie jest
    formalnie przejscie).

    A na tych bardziej osiedlowych to i tak malo przejsc i niepotrzebne w
    zasadzie.

    >Dokad piesi nie zaczną uważać wypadków będzie przybywać.

    Dawalem film z Londynu. Piesi kompletnie nie uwazaja ... a wypadkow
    jakos mniej niz u nas.

    J.

  • 6. Data: 2019-11-20 23:45:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >Najsztub dostarczył im argumentów no i oczywista wina PO wymaga
    >reakcji dobrej zmiany ... Premierze do boju ! naród oczekuje efektów

    Ale przeciez to PO wtedy chciala, a PiS byl przeciw :-)

    J.

  • 7. Data: 2019-11-21 00:06:57
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Sram na to z góry z pałacu kultury.

    Trąbiących na przechodniów słychać wycie? Znakomicie!

    PS. Oczywiście zwracanie uwagi suwerenowi, że "Pałac
    Kultury" jest w tym przypadku nazwą własną, którą
    należy pisać dużą/wielką literą, byłoby rzucaniem
    pereł przed wieprze.

  • 8. Data: 2019-11-21 00:10:42
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-11-20 o 23:30, kk pisze:

    > Skoro jej nie było widać to jak miał ją zobaczyć.

    Skoro nie miał prawa jazdy, to jak mógł prowadzić?

  • 9. Data: 2019-11-21 00:13:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Przykład Najsztuba, to akurat argument, że nie bez powodu mu
    >wcześniej PJ zabrali. Skoro nie widział kobiety na przejściu, bo było
    >ciemno a ona

    A za co mu zabrali ? Nie za predkosc ?

    >miała ciemne ubrania, to nie zauważyłby jej jak się zbliża do
    >przejścia i też ją "ustrzelił".

    A "nie zauwazyl" kobiety na przejsciu, czy wlasnie na chodniku, a na
    przejscie to mu wtargnela ?

    >Stawiam, że na początku ofiar będzie więcej, no ale już potem się
    >sytuacja unormuje.

    I wrocimy do dzisiejszej liczby wypadkow, tylko OC podrozeje,
    czy po niemiecku - zlikwidujemy przejscia ?

    J.

  • 10. Data: 2019-11-21 00:52:58
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-21 00:10, nadir wrote:

    > Skoro nie miał prawa jazdy, to jak mógł prowadzić?

    Normalnie.