  • 1. Data: 2009-09-23 08:08:17
    Temat: Zmory-motory
    Od: WITO <w...@g...com>

    Ręce opadają. Dzisiejsza polityka.

    http://www.polityka.pl/zmory-motory/Lead33,933,30264
    0,18/

    pzdr
    WITO

  • 2. Data: 2009-09-23 08:35:54
    Temat: Re: Zmory-motory
    Od: Magic <m...@w...pl>

    WITO pisze:
    > Ręce opadają.

    Etam. Zwykły artykuł napisany przez osobę postronną, więc w sumie
    mówiący nam jak jesteśmy postrzegani. Ja sam bym niektórych kolegów ze
    zbyt głośnymi wydechami ucywilizował, bo po prostu nadmiernie hałasują,
    a to przyjemne nie jest. Natomiast ciekawe jest to:

    "W piątek 2 października o godzinie 17.00 w siedzibie POLITYKI (ul.
    Słupecka 6, Warszawa) odbędzie się debata pomiędzy przedstawicielami
    środowiska motocyklistów a policją. To będzie pierwsze tak duże
    spotkanie obu środowisk, na którym postarają się wspólnie omówić
    problemy oraz sposoby ich rozwiązania. Zapraszamy do udziału!"

    Można by się wybrać, ale najpierw przemyśleć co ma się do powiedzenia.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2009-09-23 08:51:34
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Magic pisze:

> [...]
    > problemy oraz sposoby ich rozwiązania. Zapraszamy do udziału!"
    >
    > Można by się wybrać, ale najpierw przemyśleć co ma się do powiedzenia.

    i co bys tam powiedział?
    że się poftużeu: niech tory wybudują?

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 4. Data: 2009-09-23 08:58:46
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Magic pisze:

> [...]
    > problemy oraz sposoby ich rozwiązania. Zapraszamy do udziału!"
    >
    > Można by się wybrać, ale najpierw przemyśleć co ma się do powiedzenia.

    Po pierwsze - nie pierwsze tak duze, bo wg mnie akcja kamizelkowa byla
    pierwsza, po drugie - po co ?

    Oni musza ganiac za predkosc a my nie potrafimy wolno jezdzic.
    Dla obu stron najlepiej jest kiedy trzymaja sie od siebie daleko - my
    mozemy pojechac, oni nie musza nas ganiac.
    :-)

    Ale publicznie taka umowa spoleczna nie przejdzie.

    I co by kto madrego do powiedzenia nie mial to skonczy sie gardlowaniem
    mlodych gniewnych o tym ze to kierowcy aut, ze loud pipes save lives
    (absolutna bzdura), ze dlugie w miescie sa OK, ze kampania "warzywa" to
    byl policzek wymierzony w sam srodek kasku.
    No i na koniec zeby KGP w ramach rekompensaty za straty moralne
    zbudowala nam tor pod Warszawa :-)

    Cala spoleczno-informacyjna misja "Motocyklisci to normalni ludzie jak
    Ty i ja" wypelnila sie sama wraz z iloscia motocykli na ulicach - kazdy
    zna kogos kto jezdzi na motocyklu.

    I wszystko czego brakuje to troche lepszych drog i troche kultury jazdy.

    No to uchwalimy razem z policjantami ze kierowcy aut maja jezdzic
    uwaznie i kulturalnie po lepszych drogach.

    Dam se reke obciac ze juz w tydzien po uchwale tak sie zadzieje w calej
    Polsce
    :-)

    KJ

  • 5. Data: 2009-09-23 09:07:33
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Wed, 23 Sep 2009 10:51:34 +0200
    gildor wrote:

    > i co bys tam powiedział?
    > że się poftużeu: niech tory wybudują?

    Myśle, że przy obecnej wartości długu publicznego zdefraudowanie
    kilkudziesięciu milionów złotych na tor motocyklowy to byłby pryszcz,
    którego i tak nikt by nie zauważył.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 6. Data: 2009-09-23 09:11:15
    Od: n...@s...com

    On Wed, 23 Sep 2009 10:58:46 +0200, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    >Oni musza ganiac za predkosc a my nie potrafimy wolno jezdzic.
    >Dla obu stron najlepiej jest kiedy trzymaja sie od siebie daleko - my
    >mozemy pojechac, oni nie musza nas ganiac.
    >:-)

    A moze bysmy w ROCZNICE wiecie CZEGO, sie pojednali ?
    Dawno juz nie bylo publicznych pojednan, a mysle ze wiecie KTO bylby
    szczesliwy. Zrobmy MU taki prezent w JEGO rocznice.

    >Dam se reke obciac ze juz w tydzien po uchwale tak sie zadzieje w calej
    >Polsce

    cholerny szyderca!

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 7. Data: 2009-09-23 09:16:29
    Od: Magic <m...@w...pl>

    n...@s...com pisze:

    > A moze bysmy w ROCZNICE wiecie CZEGO, sie pojednali ?
    > Dawno juz nie bylo publicznych pojednan, a mysle ze wiecie KTO bylby
    > szczesliwy. Zrobmy MU taki prezent w JEGO rocznice.

    ROTFL Ty to na poważnie ?

    > cholerny szyderca!

    Realista.

  • 8. Data: 2009-09-23 09:23:38
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Sqeeb pisze:

    > Myśle, że przy obecnej wartości długu publicznego zdefraudowanie
    > kilkudziesięciu milionów złotych na tor motocyklowy to byłby pryszcz,
    > którego i tak nikt by nie zauważył.

    i że niby policja ma to wybudować? przeciez to spotkanie z policją jest.
    organem do pilnowania przestrzegania prawa, a nie organem decyzyjnym w
    kontekście infrastruktury. oni nawet znaków nie ustawiają, ale mają
    obowiązek stać na straży ich przestrzegania.

  • 9. Data: 2009-09-23 09:28:16
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    n...@s...com pisze:

    > A moze bysmy w ROCZNICE wiecie CZEGO, sie pojednali ?

    zajefajnie.

    Ty umow zenski batalion prewencji, a ja pojde po wodke.

    Mysle ze przed rocznica tez bedzie dobrze.
    ON zrozumie ze nie moglismy czekac z pojednaniem
    (no i jeszcze by sie nam wodka zagrzala).

    KJ

  • 10. Data: 2009-09-23 09:39:31
    Od: Magic <m...@w...pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > No i na koniec zeby KGP w ramach rekompensaty za straty moralne
    > zbudowala nam tor pod Warszawa :-)

    To chętnie, ale chodzi właśnie o to by przemysleć propozycje możliwe do
    spełnienia a nie z kosmosu. Np takie:

    1. Pozwolenie na jazdę po buspasach z obowiązkiem ustąpienia
    pierwszeństwa autobusowi - teraz robimy to nielegalnie a przecież na
    zdrowy rozsądek autobusom nie przeszkadzamy za to zmniejszamy zagrożenie
    kolizją w korku.

    2. Organizacja szkoleń dla motocyklistów na policyjnym torze - wg słów
    TW coś takiego powoli się klaruje i może warto pokazać że jest
    zainteresowanie, by sprawa zrobiła się cykliczna.

    3. "nocne wyścigi" - może dałoby się coś takiego też ując w jakieś ramy
    organizacyjne, zamknięta ulica, nadzór policyjny etc.

    Przepisy są jakie są i może warto podjąć próbę wyjaśnienia
    "nieżyciowości" przynajmniej części z nich. Dzięki temu poznajemy
    argumentację drugiej strony na ich temat i możemy lepiej przygotować się
    do ich ustawowego zaproponowania. A takie możliwości mamy - wystarczy
    że ŚM czy Motocykl zorganizują akcję z wysyłaniem wydrukowanych i
    podpisanych propozycji na ich adres i pchną sprawe dalej jako projekt
    obywatelski.