  • 1. Data: 2010-12-12 15:32:24
    Temat: Znacie firmę, która uszyje mi skórzane wdzianko na zamówienie?
    Od: Mawashi <pjakubiak@_NOSPAM_gmail.com>

    Jak w temacie. Czy znacie firmę do której można się zgłosić z projektem i
    go zrealizuje?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-12-12 15:39:42
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    ?Użytkownik "Mawashi" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...

    http://www.tarbor.pl/

  • 3. Data: 2010-12-12 15:58:18
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mawashi" <pjakubiak@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Jak w temacie. Czy znacie firmę do której można się zgłosić z
    > projektem i go zrealizuje?
    Zawsze to robil Tarbor, podejrzewam ze i dalej tak sie dzieje.

    Nemo

  • 4. Data: 2010-12-12 16:16:55
    Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>

    W dniu 2010-12-12 16:32, Mawashi pisze:
    > Jak w temacie. Czy znacie firmę do której można się zgłosić z projektem
    > i go zrealizuje?

    COBRA MOTOR

    http://moto.allegro.pl/show_user.php?uid=5401720

    Kiedyś jak kupowałem u nich kompletny tekstylny strój (też przez
    allegro) to ściągali ode mnie dokładne wymiary, więc można powiedzieć
    strój był szyty na miarę. I rzeczywiście przyszedł ładnie dopasowany. A
    co do własnych wizji projektowych to nie wiem. Trzeba się zapytać.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !

  • 5. Data: 2010-12-12 16:18:56
    Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>

    W dniu 2010-12-12 17:16, []v[]artec pisze:
    > http://moto.allegro.pl/show_user.php?uid=5401720

    Zapomniałem o stronie:

    http://www.cobra-motor.com/

  • 6. Data: 2010-12-12 19:57:23
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Mawashi"
    Jak w temacie. Czy znacie firmę do której można się zgłosić z projektem i go
    zrealizuje?

    Oczywiscie - Dainese

    --
    Tytus