  • 1. Data: 2011-01-07 23:12:52
    Temat: Żółwik
    Od: Mercurial <kazuja@_NOSPAM_onet.pl>

    Słuchajcie proszę o poradę czy warto kupić żółwia.Proszę o pomoc i z góry
    thx!

  • 2. Data: 2011-01-08 00:09:13
    Temat: Re: Żółwik
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-01-08 00:12, Mercurial pisze:
    > Słuchajcie proszę o poradę czy warto kupić żółwia.Proszę o pomoc i z
    > góry thx!

    Ja mam kota. Jest lepszy od żółwia bo łapie myszy.

    --
    Tom01

  • 3. Data: 2011-01-08 08:05:29
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tom01" <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> napisał w wiadomości
    news:4d27ab29$0$2490$65785112@news.neostrada.pl... W dniu 11-01-08 00:12,
    Mercurial pisze:
    > Ja mam kota. Jest lepszy od żółwia bo łapie myszy.

    Nie gadaj. Żółw dużo lepiej robi loda niż kot.

    --
    Grzybol

  • 4. Data: 2011-01-08 13:32:41
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Mercurial" <kazuja@_NOSPAM_onet.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Słuchajcie proszę o poradę czy warto kupić żółwia.Proszę o pomoc i z góry
    > thx!

    Mój żółw chodzi po browce w czsie kiedy jeżdżę na 2oo, więc uważam że warto.

    erg

  • 5. Data: 2011-01-08 14:49:32
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "ErgoSum" <n...@n...pl> wrote:

    >Mój żółw chodzi po browce w czsie kiedy jeżdżę na 2oo, więc uważam że warto.

    Mam zolwia ale on sie nie rusza. I tak juz od 40 lat, moze jest
    wypchany? Ale podobno jamniki tak maja.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 6. Data: 2011-01-08 16:20:30
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > Słuchajcie proszę o poradę czy warto kupić żółwia.Proszę o pomoc i z góry
    > thx!

    wydaje mi sie ze lepiej juz kupić calą zbroje .

    Fajnie ceny i jakosciowo OK maja chłopaki z łodzi
    tu masz link do ich produktów ,

    http://allegro.pl/wyprzedaz-zbroja-buzer-pancerz-met
    ro-i1324466410.html

    jesli nie maja wszytkiego na allegro warto zazwonic i sie dopytać

    kupiłem , używam i mogę polecić innym

    POzdr

  • 7. Data: 2011-01-08 18:05:46
    Od: "Paweł.H." <p...@u...gmail.com>

    Użytkownik "Mercurial" <kazuja@_NOSPAM_onet.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Słuchajcie proszę o poradę czy warto kupić żółwia.Proszę o pomoc i z góry
    > thx!

    Wszystko, co podnosi bezpieczeństwo jest warte zakupu.

  • 8. Data: 2011-01-08 18:06:51
    Od: AlF <s...@g...com>

    On 01/07/2011 04:12 PM, Mercurial wrote:
    > Słuchajcie proszę o poradę czy warto kupić żółwia.Proszę o pomoc i z
    > góry thx!

    ja bym zapytal na scigacz.pl

    Alf

  • 9. Data: 2011-01-08 18:17:33
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-01-08 19:06, AlF pisze:
> [...]

    Teraz (prawie) wszystko mozna znalezc w necie:

    http://www.sciaga.pl/tekst/8342-9-paradoksy_zenona_z
    _elei

    > ja bym zapytal na scigacz.pl

    ROTFL. Dobre!

    Pzdr
    PS: warto, lepsze to jak nie masz go w kombi niz uraz kregoslupa,
    zwlaszcza jesli bawisz sie w stunty i inne podobne.
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 10. Data: 2011-01-08 18:32:44
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 08-01-2011 19:05, Paweł.H. pisze:
    > Wszystko, co podnosi bezpieczeństwo jest warte zakupu.

    nooo takie np. prezerwatywy... znacznie podnoszą bezpieczeństwo, warto
    się zaopatrzyć ;)

    PB MSPANC :P

    TaDzik