  • 1. Data: 2011-01-07 22:40:54
    Temat: Elefantentreffen 2011
    Od: Sławo <s...@g...com>

    http://omko.pl/imprezy/321/zlot-elefantentreffen-201
    1

    Sam bym się kiedyś wybrał, ale ja w domu pod dwiema kołdrami śpię i
    pod kocem - więc się raczej nie nadaję ;]

  • 2. Data: 2011-01-08 09:32:39
    Temat: Re: Elefantentreffen 2011
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 7 Sty, 23:40, Sławo <s...@g...com> wrote:
    > http://omko.pl/imprezy/321/zlot-elefantentreffen-201
    1

    > Sam bym się kiedyś wybrał, ale ja w domu pod dwiema kołdrami śpię i
    > pod kocem - więc się raczej nie nadaję ;]

    W niemczech wprowadzono obowiązek stosowania opon zimowych .Takze w
    moto.
    Mandat 40 eur za niemanie.

  • 3. Data: 2011-01-08 22:29:21
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-01-08 10:32, robertbig pisze:

    > W niemczech wprowadzono obowiązek stosowania opon zimowych .Takze w
    > moto.
    > Mandat 40 eur za niemanie.

    jaja se robisz?

    KJ niedowiarek

  • 4. Data: 2011-01-09 08:31:52
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 8 Sty, 23:29, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > jaja se robisz?
    >
    > KJ niedowiarek

    A za spowodownie wypadku na letnich 80eur.

    W sumie to opony motocyklowe nie musza wygladac jak takie typowe
    zimówki do aut.
    Muszą mieć napis M+S. Sa zrobione z miekkiej gumy. I tyle.
    Choć są tez modele o zmodyfikowanym bieżniku. A do skutrów mozna
    trafić, takie prawdziwne hardcore zimówki

  • 5. Data: 2011-01-09 14:33:27
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "robertbig" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >W sumie to opony motocyklowe nie musza wygladac jak takie typowe
    >zimówki do aut.

    A mnie to sie wydaje ze dla aut i moturów zarejestrowanych z polsce
    obowiązują polskie przepisy. Była podobna sprawa z apteczkami - niemiaszki
    naszym dawali mandaty ze apteczka nieregulaminowa (nawet jak była) bo u nich
    nawet nozyczki w apteczce miały mieć ustaloną wielkosc. Sprawa sie
    wyjasniła - polacy mają miec polskie apteczki. Z tymi oponami pewnie jest
    tak samo.

    b.

  • 6. Data: 2011-01-09 15:10:30
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-01-09 15:33, Budyń pisze:
    > Użytkownik "robertbig" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > A mnie to sie wydaje ze dla aut i moturów zarejestrowanych z polsce
    > obowiązują polskie przepisy.

    Nie w tym wypadku

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 7. Data: 2011-01-09 15:11:39
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Budyń <b...@g...pl> wrote:

    >nawet nozyczki w apteczce miały mieć ustaloną wielkosc. Sprawa sie
    >wyjasniła - polacy mają miec polskie apteczki.

    Tej, a gdzie sie to wyjasnilo, znaczy w sensie zrodlo pisane?
    Analogiczny problem wszak byl po slowackiej stronie i o ile wiem,
    wciaz parafrazujac stary dowcip: "kak jebali tak jebiut"...

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 8. Data: 2011-01-09 16:02:24
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Tej, a gdzie sie to wyjasnilo, znaczy w sensie zrodlo pisane?

    a nie pamietam, czytałem to wyjasnienie jako jakis news.

    b.

  • 9. Data: 2011-01-10 08:43:20
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-01-09 19:03, Budyń pisze:

    > Sprawa sie wyjasniła - polacy mają miec polskie apteczki. Z tymi oponami
    > pewnie jest tak samo.

    A widziales polskie opony do moto? pewnie debica superbikesportrc ;-)
    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy