  • 1. Data: 2012-12-21 22:26:21
    Temat: Życzmy sobie takich interesów
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Inwestujesz 6,4 mln zł i zwraca się to po 2 tygodniach.
    To jest biznes Panie i Panowie!
    Życzę wszystkim w nadchodzącym roku 2013 podobnie zyskownych inwestycji.
    Amber GOld to mały pikuś.
    Jacek

    http://moto.onet.pl/1673388,1,fotoradary-w-miesiac-z
    arobili-na-nas-11-mln,artykul.html?node=2

  • 2. Data: 2012-12-21 22:42:36
    Temat: Re: Życzmy sobie takich interesów
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > Jacek
    >
    > http://moto.onet.pl/1673388,1,fotoradary-w-miesiac-z
    arobili-na-nas-11-mln,artykul.html?node=2

    http://www.tvn24.pl/wideo/magazyny/rybinski-2013-bar
    dzo-trudny-masowe-zwolnienia-masakra-w-budowlance,62
    3174.html

    Od 6:40, ale warto obejrzec calosc :)

    sz

  • 3. Data: 2012-12-21 23:14:48
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 21.12.2012 22:42, szufla pisze:

> [...]
    >>

    > http://www.tvn24.pl/wideo/magazyny/rybinski-2013-bar
    dzo-trudny-masowe-zwolnienia-masakra-w-budowlance,62

    jedyne mądre myśl to ta, że jak zapłacimy mandaty to mnie wydamy w
    sklepach.
    JA rozumiem że płacenie mandatów to przykra sprawa. Ale do jasnej
    cholery, dlaczego WSZYSCY na tej grupie MUSZĄ płacić mandaty i jęczeć?
    nie da się zatrzymać na czerwonym i zwolnić troszkę? NA prawdę? To może
    pomyślcie, że jeśli WAS się zmusza abyście jeździli wolniej, to sprawca
    wypadku w którym ucierpi członek Waszej rodziny, jechał wolniej przez te
    zasrane fotoradary.....
    ToMasz

  • 4. Data: 2012-12-21 23:29:04
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-12-21 22:42, szufla pisze:
    > http://www.tvn24.pl/wideo/magazyny/rybinski-2013-bar
    dzo-trudny-masowe-zwolnienia-masakra-w-budowlance,62
    3174.html

    > Od 6:40, ale warto obejrzec calosc :)

    Dobre stwierdzenie na koniec. Przetrwamy.. Polacy potrafią... Polacy
    dadzą sobie rade.

    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 5. Data: 2012-12-21 23:33:11
    Od: tÎż

    ToMasz wrote:

> [...]
    > pomyślcie, że jeśli WAS się zmusza abyście jeździli wolniej, to sprawca
    > wypadku w którym ucierpi członek Waszej rodziny, jechał wolniej przez te

    Znowu zaczyna się trollowanie...

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2012-12-21 23:37:57
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-12-21 23:33, t? pisze:
    > Znowu zaczyna się trollowanie...
    Po h się odzywasz trollu.
    EOT
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 7. Data: 2012-12-21 23:40:19
    Od: scobowski <s...@i...pl>

> [...]
    >>

    > http://www.tvn24.pl/wideo/magazyny/rybinski-2013-bar
    dzo-trudny-masowe-zwolnienia-masakra-w-budowlance,62

    Okej. Zwolnieni w budowlance znajda zatrudnienie w kwitnących Strażach
    Wiejskich i ITD. Ktoś musi fotoradarów pilnować.

  • 8. Data: 2012-12-21 23:57:02
    Od: tÎż

    Krzysztof 45 wrote:

    > Po h się odzywasz trollu.

    Po co gadasz do lustra?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 9. Data: 2012-12-22 00:58:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-21, t? <t?> wrote:

    > Znowu zaczyna się trollowanie...

    Nie trolowanie a znowu lekow nie wzial.

    --
    Artur

  • 10. Data: 2012-12-22 01:06:29
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-12-21 22:26, Jacek pisze:
> [...]
    > Jacek
    >
    > http://moto.onet.pl/1673388,1,fotoradary-w-miesiac-z
    arobili-na-nas-11-mln,artykul.html?node=2

    Troche nie rozumiem tego jęczenia. Przez rok zrobilem ponad 50tys.km po
    PL i zadnego mandatu, ostatni to chyba ze 3 lata temu dostalem, a tu
    wszyscy jecza, jakie to nekanie obywateli.
    Czy tylko ja jestem takim fuksiarzem?

    --
    venioo