  • 1. Data: 2012-05-23 13:06:55
    Temat: GTR 1400 - pytanie
    Od: "maciek&dorotka" <m...@a...eu>

    witam po długiej nieobecności.
    Przymierzam się do zakupu GTR 1400 model 97. W związku z tym mam
    pytanie do posiadaczy tego motocykla:
    - wiem, że płyta mocującą kufer centralny miała wadę i pękała. W tym
    egzemplarzu też zdarzyło się coś takiego. W tej chwili ma nową płytę
    wymienioną na gwarancji. Czy te nowe płyty wymieniane przez serwis
    były pozbawione tej wady? (wygląda identycznie jak stara)
    - słyszałem, że ten model miał problem z tarczami - podobno dość
    często się gięły. Czy ta usterka dotyczy wszystkich egzemplarzy GTR
    czy tylko niektórych (np. z jakiegoś konkretnego rynku, np. z USA)
    z góry dzięki za odpowiedź.
    pozdrawiam,
    mack

  • 2. Data: 2012-05-23 13:50:23
    Temat: Re: GTR 1400 - pytanie
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu środa, 23 maja 2012 13:06:55 UTC+2 użytkownik maciek&amp;dorotka napisał:
    > witam po długiej nieobecności.
    > Przymierzam się do zakupu GTR 1400 model 97.
    Jestes pewien?

> [...]
    > wymienioną na gwarancji. Czy te nowe płyty wymieniane przez serwis
    > były pozbawione tej wady? (wygląda identycznie jak stara)
    A nie mozesz podmienic plyty na jakies Givi czycus? Podobny problem mialem w FJR -
    fabryczna plyta pekla ale zostala wymieniona w ramach recalla. Tyle tylko, ze Yamaha
    poza nowa, przekonstruowana plyta dawala tez specjalny zestaw wzmacniajacy plyte
    (OIDP byla to blacha stalowa + jakies pierdolki). Summa summarum i tak zalozylem
    Givi.

> [...]
    > często się gięły. Czy ta usterka dotyczy wszystkich egzemplarzy GTR
    > czy tylko niektórych (np. z jakiegoś konkretnego rynku, np. z USA)
    Jesli hamulce sa takie same jak w ZZR1400 to tak, jest problem. Nic mi nie wiadomo
    zeby problem byl usuniety na poziomie fabryki. Tarcze sa po prostu za cienkie. Na
    szczescie naprawienie tego problemu kosztuje 7-8 stowek.

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 3. Data: 2012-05-24 10:34:37
    Od: "maciek&dorotka" <m...@a...eu>

    On 23 Maj, 13:50, doktorski <d...@g...com> wrote:

    > Jestes pewien?

    No nie, ale nie widzę alternatywy. Na bmkę mnie nie stać, a FJR (z
    całym szacunkiem) jest mocno z tyłu jeśli chodzi o wyposażenie,
    silnik, zawieszenie i hamulce. Hądy nie rozpatruję bo mi się nie
    podoba strasznie.

    > A nie mozesz podmienic plyty na jakies Givi czycus?

    moto ma fabryczny zestaw kufrów. Podejrzewam, że płyta Givi nie będzie
    kompatybilna.

> [...]
    zeby problem byl usuniety na poziomie fabryki. Tarcze sa po prostu za cienkie. Na
    szczescie naprawienie tego problemu kosztuje 7-8 stowek.

    pls, napisz coś więcej. Wg. szybkiego rozeznania tarcze lucasa to
    wydatek ok. 1800pln.
    pozdrawiam,
    mack

  • 4. Data: 2012-05-24 10:39:06
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On May 24, 10:34 am, "maciek&dorotka" <m...@a...eu>
    wrote:

    > No nie, ale nie widzę alternatywy.

    Popatrz moze w jakich latach produkowano GTR1400. Albo ktos robi z
    Ciebie przyslowiowego wala albo popelniles istotna literowke.

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (sprzedam) & Tiger 955i (nie
    sprzedam za zadne skarby)

  • 5. Data: 2012-05-24 12:05:43
    Od: "maciek&dorotka" <m...@a...eu>

    On 24 Maj, 10:39, Kefir <a...@g...com> wrote:

    > Popatrz moze w jakich latach produkowano GTR1400. Albo ktos robi z
    > Ciebie przyslowiowego wala albo popelniles istotna literowke.

    masz rację, sorry. 2007.
    pozdrawiam,

  • 6. Data: 2012-05-24 13:54:42
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2012-05-24 12:05, maciek&dorotka pisze:

    > masz rację, sorry. 2007.
    > pozdrawiam,
    A jeżdziłeś tym tramwajem? W porówaniu do FJR czy BMW RT to jest
    przepaść. Oba pierwsze buiją toto na głowę jełsi chodzi o fun z jazdy.
    Miałem przyjemność jedzić wszystkimi i pomimo ogromengo pieca jaki jest
    w GTR wybrałbym RT jako ciągle rozwijaną konstrukcję (Yamaha chyba
    zapomniała że ma FJR w ofercie...)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 7. Data: 2012-05-24 19:20:08
    Od: "maciek&dorotka" <m...@a...eu>

    On 24 Maj, 13:54, Qlfon <r...@l...pl> wrote:

> [...]
    > Miałem przyjemność jedzić wszystkimi i pomimo ogromengo pieca jaki jest
    > w GTR wybrałbym RT jako ciągle rozwijaną konstrukcję (Yamaha chyba

    Przejadę się tym pierwszy raz w sobotę. Trochę mnie przeraziłeś, bo
    jak ostatnio przesiadłem się z hayki na GT to właśnie GT przypominało
    mi tramwaj...

  • 8. Data: 2012-05-25 10:35:03
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 maja 2012 10:34:37 UTC+2 użytkownik maciek&amp;dorotka napisał:
> [...]
    > całym szacunkiem) jest mocno z tyłu jeśli chodzi o wyposażenie,
    > silnik, zawieszenie i hamulce. Hądy nie rozpatruję bo mi się nie
    Pytanie czego szukasz... Jesli tramwaja to bierz smialo i odkladaj kase na wymiany w
    tylnym zawieszeniu - jest przekombinowane prawie tak samo jak srerelever w bakelicie.
    Jesli jednak czasami planujesz polatac w korkach to zapominj o GTR - ma lusterka
    idealnie na wysokosci lusterek w puszkach. Czyli stoisz jak puszka.
    Zgadzam sie z Qlfonemm, ze FJR to (mimo wieku) lepszy wybor. Do bakelitu jestem
    zrazony wiec nie polecam co nie oznacza, ze te gowniane motocykle nie nadaja sie do
    niczego poza spaleniem.

    > moto ma fabryczny zestaw kufrów. Podejrzewam, że płyta Givi nie będzie
    > kompatybilna.
    To moze po prostu to sprawdz.

    > pls, napisz coś więcej. Wg. szybkiego rozeznania tarcze lucasa to
    > wydatek ok. 1800pln.
    Chinszczyzna z owiewki24 daje rade. Przezyly Brno na moim ZX14 i troche innego
    palowania u kolegow. Anie sie nie pogiely ani nie stwierdzilem fadingu. Byl problem
    gdy bylo nowe - zly ksztalt otworow wentylacyjnych powodowal wibracje, ktora ustapila
    po okolo 2000km. Pasuja nawet do wersji z ABS tylko trzeba o 2mm odsunac czujnik przy
    przednim kole - inaczej zahacza o tarczke sygnalowa.

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 9. Data: 2012-05-25 16:55:18
    Od: "maciek&dorotka" <m...@a...eu>

    On 25 Maj, 10:35, doktorski <d...@g...com> wrote:

> [...]
    lusterka idealnie na wysokosci lusterek w puszkach. Czyli stoisz jak puszka...

    na miasto mam skuter :) Haya też się kompletnie nie nadawała do jazdy
    w korkach.
    dzięki za info.
    pozdrawiam,
    mack