eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle › Żywotność silnika - motocykl i samochód
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 11

  • 1. Data: 2009-04-14 14:54:07
    Temat: Żywotność silnika - motocykl i samochód
    Od: r...@w...pl

    Witam,

    w samochodach żywotność silników to kilkaset kkm i dochodzi nawet do miliona
    km,
    a jak to wygląda dla porównania w motocyklach?

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 2. Data: 2009-04-14 15:01:09
    Temat: Re: Żywotność silnika - motocykl i samochód
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    r...@w...pl pisze:
    > Witam,
    >
    > w samochodach żywotność silników to kilkaset kkm i dochodzi nawet do miliona
    > km,
    > a jak to wygląda dla porównania w motocyklach?

    jak ma wiecej niz 40 tys km to juz wszyscy narzekaja ze remont niedlugo.
    Tylko ze przebiegi rzedu 100 tys (normalnej eksploatacji) w niczym
    silnikowi nie szkodzą a wiekszosc opiera sie na mitach.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
    '91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia
    '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy
    '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat


  • 3. Data: 2009-04-14 15:01:57
    Temat: Re: Żywotność silnika - motocykl i samochód
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    r...@w...pl pisze:
    > Witam,
    >
    > w samochodach żywotność silników to kilkaset kkm i dochodzi nawet do miliona
    > km,
    > a jak to wygląda dla porównania w motocyklach?
    >

    Nie wiadomo, bo wszystkie motocykle mają w Polsce poniżej 30 kkm...


    --
    ganda


  • 4. Data: 2009-04-15 07:26:24
    Temat: Re: Żywotność silnika - motocykl i samochód
    Od: Magic <m...@w...pl>

    r...@w...pl pisze:
    > Witam,
    >
    > w samochodach żywotność silników to kilkaset kkm i dochodzi nawet do miliona
    > km,
    > a jak to wygląda dla porównania w motocyklach?
    >

    Dla porónania najbardziej żywotny silnik z VFR wykręcił coś kole 480 tys
    km. Wychodzi na to że 2 x wyższe obroty = 2 x mniejsza żywotność, ale ja
    bym się do tej myśli nie przyzwyczajał.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj


  • 5. Data: 2009-04-15 07:52:15
    Temat: Re: Żywotność silnika - motocykl i samochód
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Magic pisze:
    > Wychodzi na to że 2 x wyższe obroty = 2 x mniejsza żywotność

    tzn. mus enfielda diesla dla bicia rekordów tego typu mieć? ;-)

    p.s. mnie tam ta koncepcja sie podobie, bo zawsze lepiej mieć czerwone
    pole od 11, a nie 17 krpm! :-)

    --

    pozdr
    pj
    gsx1300r
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj


  • 6. Data: 2009-04-15 14:00:21
    Temat: Re: Żywotność silnika - motocykl i samochód
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Tue, 14 Apr 2009 16:54:07 +0200, robert_21 napisał(a):

    > Witam,
    >
    > w samochodach żywotność silników to kilkaset kkm i dochodzi nawet do
    > miliona km,
    > a jak to wygląda dla porównania w motocyklach?


    to zależy w jakich
    możesz mieć kilkadziesiąt motogodzin w wyczynowych, 50-100kkm w sportach
    czy 300-500kkm w takich jak w sigu :)


    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię, to grunt zabija!" Terry Pratchett


  • 7. Data: 2009-04-15 14:08:36
    Temat: Re: ?ywotno?ae silnika - motocykl i samochód
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>


    "masti" <g...@t...hell> wrote in message
    news:eab893861204012cdb0456d8763a7aa3@f650.pl.eu.org
    ...
    > Dnia Tue, 14 Apr 2009 16:54:07 +0200, robert_21 napisał(a):
    >
    >> Witam,
    >>
    >> w samochodach żywotność silników to kilkaset kkm i dochodzi nawet do
    >> miliona km,
    >> a jak to wygląda dla porównania w motocyklach?
    >
    >
    > to zależy w jakich
    > możesz mieć kilkadziesiąt motogodzin w wyczynowych, 50-100kkm w sportach
    > czy 300-500kkm w takich jak w sigu :)

    Taaa? Pokrec to z siga troche czesciej pod czerwone na obrotomierzu i
    zobaczymy jak sie maja panewki ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj
    NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta


  • 8. Data: 2009-04-15 14:50:21
    Temat: Re: Żywotność silnika - motocykl i samochód
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Wed, 15 Apr 2009 16:08:36 +0200, Kefir napisał(a):

    > "masti" <g...@t...hell> wrote in message
    > news:eab893861204012cdb0456d8763a7aa3@f650.pl.eu.org
    ...
    >> Dnia Tue, 14 Apr 2009 16:54:07 +0200, robert_21 napisał(a):
    >>
    >>> Witam,
    >>>
    >>> w samochodach żywotność silników to kilkaset kkm i dochodzi nawet do
    >>> miliona km,
    >>> a jak to wygląda dla porównania w motocyklach?
    >>
    >>
    >> to zależy w jakich
    >> możesz mieć kilkadziesiąt motogodzin w wyczynowych, 50-100kkm w
    >> sportach czy 300-500kkm w takich jak w sigu :)
    >
    > Taaa? Pokrec to z siga troche czesciej pod czerwone na obrotomierzu i
    > zobaczymy jak sie maja panewki ;)


    i tak będzie lepiej niż w szlifierce :)
    ale ja to jeżdżę kapeluszniczo xD


    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię, to grunt zabija!" Terry Pratchett


  • 9. Data: 2009-04-15 17:00:10
    Temat: Re: Żywotność silnika - motocykl i samochód
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>

    Jak jeszcze jedzilem po swiecie to :
    - VT500E - kupiona z ok.70kkm na liczniku, sprzedana z 190kkm - jezdzi pewnie
    do dzis, ale pare miesiecy temu widzialem ja na allegro z przebiegiem 40kkm :-)
    - XJ750seca - kupiona z przebiegiem licznikowym 80kkm - sprzedana z
    przebiegiem 200kkm, w tej chwili ma jakies 270kkm i jezdzi nadal u sasiada

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 10. Data: 2009-04-15 17:47:41
    Temat: Re: Żywotność silnika - motocykl i samochód
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Magic pisze:
    > r...@w...pl pisze:
    >> Witam,
    >>
    >> w samochodach żywotność silników to kilkaset kkm i dochodzi nawet do
    >> miliona km, a jak to wygląda dla porównania w motocyklach?
    >>
    >
    > Dla porónania najbardziej żywotny silnik z VFR wykręcił coś kole 480 tys
    > km. Wychodzi na to że 2 x wyższe obroty = 2 x mniejsza żywotność, ale ja
    > bym się do tej myśli nie przyzwyczajał.

    No właśnie, bo np. w niskoobrotowych singlach lubią się wybijać
    łożyskowania wałków rozrządu przy przebiegach rzędu 50-70 tys. km.

    Generalnie żywotność jest jeszcze uwarunkowana typem silnika i rodzajem
    moto. Najgorzej mają enduraki 2T, bo tu co chwile robi się jakiś remont,
    a najlepiej chyba wielocylindrowe silniki rzędowe i V w motocyklach
    turystycznych. No i przyznaję, choć niechętnie, że IMO najbardziej
    kuloodporne są obecnie silniki Hondy, choć zdarzają się notoryczne
    wpadki typu wadliwy napinacz rozrządu. Ale to tylko moje prywatne
    spostrzeżenie.

    pozdr
    DP
    TL-S

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: