  • 31. Data: 2012-03-05 10:57:19
    Temat: Re: (about) ogre/dobre
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    f...@g...pl wrote:

    > az choroba tak mnie lupnela w kosciach ze do dzis bol czuje
    > bol przez sen (ogolnie czuje sie jakbym mial 60-80 lat - jest to wina
    > zaniedban pominawszy zam rok koszmaru tulaczki po glabach)

    Z ciekawości - ile masz lat?

    Odnośnie boreliozy (gdzieś w wątku chyba się przewinęła), niefajna choroba...

    http://marcelina.blox.pl/2009/06/Borelioza-moj-ukoch
    any-wrog-1.html
    http://marcelina.blox.pl/2009/06/Borelioza-moj-ukoch
    any-wrog-2.html

    --
    gof

  • 32. Data: 2012-03-05 15:37:27
    Od: " " <f...@g...pl>

    g...@n...invalid (Adam Wysocki) napisał(a):

    > Z ciekawości - ile masz lat?

    po 30-stce ->

    http://dl.dropbox.com/u/42887985/fiery.png

    tak wogole to doceniam chec porady ale watpie by ktos mi tu cos
    sensownego poradzil - pozatym off topic - ogolnie jednak jest to
    pewien moj problem

  • 33. Data: 2012-03-05 15:47:33
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Monday, March 5, 2012 3:37:27 PM UTC, wrote:
    > tak wogole to doceniam chec porady ale watpie by ktos mi tu cos
    > sensownego poradzil - pozatym off topic - ogolnie jednak jest to
    > pewien moj problem

    Powtarzam swoja porade:

    http://blogdebart.pl/

    Przeczytaj i przemysl.

    RW

  • 34. Data: 2012-03-05 16:10:15
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Sun, 4 Mar 2012 11:22:17 +0000 (UTC), f...@g...pl napisał(a):

    > sure, mozesz tonac w zdebileniu ile ci sie podoba

    Zastanawia mnie po kiego ciula tu siedzisz i bredzisz godzinami na nikogo
    nie interesujace tematy skoro jestes umierajacy?? Moze warto te energie
    spozytkowac na SENSOWNY kontakt z lekarzami, prokuratura, adwokatami?
    Jestem gotow sie zalozyc, ze jesli pojdziesz do jakiejs kancelarii prawnej,
    przedstawisz im problem i dokumentacje medyczna to oni za jakies 30%
    uzyskanego odszkodowania poprowadza wojne z medykami i kim trzeba, tak to
    dziala.
    Ale Ty wolisz pierdzielic calymi dniami dyrdynaly na grupie i narzekac w co
    drugim poscie, ze stoisz jedna noga nad grobem. O chuj Ci chodzi??

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 35. Data: 2012-03-05 17:17:06
    Od: " " <f...@g...pl>

    R.e.m.e.K <g...@d...null> napisał(a):

> [...]
    > Ale Ty wolisz pierdzielic calymi dniami dyrdynaly na grupie i narzekac w co
    > drugim poscie, ze stoisz jedna noga nad grobem. O chuj Ci chodzi??

    wiem ze nic z tego nie wyniknie, (ostatnie posty wlaczajac
    ten sa odpowiedziami na pytania - staram sie trzymac jaki taki
    poziom i nie lamac regul - sensowniej rzeczywiscie by
    byllo moze jednak nie odpowiadac ) eoot (end of off topic;)

  • 36. Data: 2012-03-28 18:09:39
    Od: zażółcony <r...@c...pl>

    W dniu 2012-03-03 12:43, f...@g...pl pisze:

> [...]
    >
    > mozesz sobie "diagnozowac"
    > problem w tym ze takim skonczonym hiperdebilom "diagnozujacym"
    > 'problemy psychiczne' w miejsce realnego problemu niszczacego
    > nieodwolalnie zdrowie nic sie nie robi - w aspekcie moralnym mz
    > zasluguje to na wiezienie (nap pol roku) - tymczasem nie odsuwa sie
    > ich nawet okresowo od roboty albo nie wlepia kar finansowych -
    > a powinno sie to robic mz bo tio owocuje nieodwracalnymi szkodami
    > wobec zycia czlowieka, jest to nieporownanie gorsza sprawa niz np
    > ukradzenie tysiaca butelek wodki ze sklepu itp - a tacy hiperdebile nadal

    No ale jak jesteś pewien drożdżaka, to kłania się mykologia.
    Powinieneś porobić badania mykologiczne.

    Poza tym wrzuć w googla 'drożdżak mykolog" i masz masę podpowiedzi.
    Dyskusje na forach:
    http://commed.pl/jak-wykryc-drozdzaki-i-bakterie-w-p
    -pokarmowym-vt51211.html

    Listy badań, które służą wykrywaniu grzybów:
    http://www.medicus-bonus.pl/pl/badania_bakteriologic
    zne_i_mykologiczne.html#badania_mykologiczne

    ROBIŁEŚ BADANIA MYKOLOGICZNE ?
    JAKIE SĄ WYNIKI ?

    Lekarz nie ma tu nic do rzeczy, od tego są laboratoria.

  • 37. Data: 2012-03-28 19:18:50
    Od: " " <f...@g...pl>

    zażółcony <r...@c...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > ROBIŁEŚ BADANIA MYKOLOGICZNE ?
    > JAKIE SĄ WYNIKI ?
    >
    > Lekarz nie ma tu nic do rzeczy, od tego są laboratoria.

    to jest dluga historia, laze w tym 'zatruciu' juz bardzo dlugo,
    chwilowo od dwu dni nawet mi sie nieco poprawilo, we wtorek mam
    jechac do gastrologa a ostatnio pulmonolog powiedzial cos takiego:
    'drozdzak ukladu oddechowego??? chyba nie!' ja mu na to ze chyba
    tak i troche argumentow on na to 'ale wie pan my nie mamy z tym
    doswiadczenia, moze w warszawie' (w warszawie tez 'nie maja z tym
    doswiadczenia - tego sie w polsce _ani nie uznaje ani nie leczy_
    (leczy sie blisko smiertelne przypadki a takich jak moj sie wogole
    nie uznaje mimo calego koszmaru przez jaki musze przechodzic),
    przy czym tak naprawde jest to dosyc ewidentne (ale to dluga historia i
    nie bede tego rozwijac), i absolutna winą lekarzy jest mnie wielotetnie
    zbywanie i skazywanie na lazenie z tym, a jak mi sie pogarsza to nie
    moge spac bo jestem przyduszony i generalnie *odechciewa mi sie zyc*,
    (i nie jest to przenosnia )
    (z badan mam wynik 'candida crusei,liczne kolonie' w kale ale jest to
    olewane) - kiedys jeszcze mieszalo sie to z borelioza bo bylem chory
    na dwie te rzeczy naraz co komplikowalo sprawe (przy okazji borelki
    sluzba zdrowia tez mi dala w kosc i przyczynila sie do zrujnowania
    mojego zdrowia i na tamtym polu, zostaly mi po tym bole kosci czy
    kosci twarzy, oczodolow itp - ale to druga rzecz) - teraz jestem zbyt
    zgnebiony by czytac te linki, programowanie jest w pewnym stopniu
    ucieczka od tego koszmaru - zobacze co bedzie po wtorku
    [mam tylk coraz wieksze doswiadczenie w bieganiu po oficjelach bo
    otarlem sie nawet o rozmowe z jedna pania minister/poseł, bylem u
    cztrech dyrektorow szpitali, w dwu nfz-tach, w jednej fundacji praw
    pacjenta (totalna fikcja itd) itp - choc wszystko to bylo malo
    formalne i niewiele dawalo w sensie merytorycznym -

    poczekam do wtorku i zobacze co bedzie - chwilowo nawey bardziej
    sie martwie ze od dwu dni mi sie polepszylo (wzialem pewne leki itp i
    znienacka mi sie w czesci poprawilo - czuje sie prawie normalnie
    jak zwykly czlowiek czyli z tego punktu widzenia niemal jak w niebie
    normalnie troche jak na haju ) bo przy 'zaostrzeniu'
    jest to bardziej ewidentne - ew nawet przeloze wizyte by pojechac
    na te konsultacje pozniej w momencie wiekszego zatrucia (chyba
    zebym sie napil herbaty - po herbacie zwykle przytruwalo mnie
    na maxa - dusznosci i inn, 'legwan w plucach', koszmarne zycie}]

  • 38. Data: 2012-03-29 13:59:39
    Od: zażółcony <r...@c...pl>

    W dniu 2012-03-28 19:18, f...@g...pl pisze:

    -pokarmowym-vt51211.html

    > badania_bakteriologiczne_i_mykologiczne.html#bad

    [CIACH]
    > (z badan mam wynik 'candida crusei,liczne kolonie' w kale ale jest to
    > olewane)
    I to jest istotna informacja. Czyli masz już jakiś papier.
    I to jest olewane ???
    To może wtedy inaczej:
    podałem Ci listę badań, badania kału to tylko jedne z bardzo
    wielu. Idź i zrób ich więcej - zerknij na tę listę.
    I z tymi papierami do lekarza a nawet szpitala od razu.
    Nie widzę problemu.
    A może masz inne badania, na których nic nie wychodzi ?
    Jak nic nie wychodzi - zmień laboratorium, idź do innego,
    wydaj nawet te 100 zeta i zrób ze trzy rodzaje.

    > - kiedys jeszcze mieszalo sie to z borelioza bo bylem chory
    > na dwie te rzeczy naraz co komplikowalo sprawe (przy okazji borelki

    Czytałem trochę wątek, nie musisz powtarzać kilka razy tych samych
    informacji. Masz jeszcze jakieś oczekiwania w związku z tym co piszesz,
    od ludzi na tej grupie ?

  • 39. Data: 2012-03-29 15:03:36
    Od: " " <f...@g...pl>

    zażółcony <r...@c...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Czytałem trochę wątek, nie musisz powtarzać kilka razy tych samych
    > informacji. Masz jeszcze jakieś oczekiwania w związku z tym co piszesz,

    uwazam ze ten watek nie powinien tu byc raczej podnoszony zwłaszcza
    w tak rozbudowany sposob, jak ktos pyta to odpowiadam (oraz narzekam
    sam z siebie z powodu zlego samopoczucia itp) ale raczej jakies
    obgadywanie tego tutaj nie ma sensu - zwlaszcza ze poniektore rady
    rozmijaja sie z chamska rzeczywistoscia, ja ciagle moge powtarzac
    mw to samo ->
    to lakarze powinni sie tym zainteresowac a jestem glownie zbywany
    (i to w paskudny sposob * - to troche tak jakby chorego na raka (dla
    przejaskrawienia ale sytuacja jest co do schematu podobna) zlewac i
    wypraszac przez lata i tak dalej) - nie umre na to, ale czuje sie
    paskudnie i utrudnia mi to tez robote i zycie wogole, - jest jakis
    systemowy problem z leczeniem tego badziewia w szczegolnosci
    (na tle i innych problematycznych koszmarow S.Z.
    < jest naprawde przedziwne na co choruje ta 'grupa zawodowa' -
    i jak bardzo dano mi to odczuc wiele razy>

    --
    me anr Mrs Jones
    we got the thing goin on

    we gotta be extra careful
    (that we don't build our hopes too high)

  • 40. Data: 2012-03-29 16:21:35
    Od: zażółcony <r...@c...pl>

    W dniu 2012-03-29 15:03, f...@g...pl pisze:

> [...]
    > (i to w paskudny sposob * - to troche tak jakby chorego na raka (dla
    > przejaskrawienia ale sytuacja jest co do schematu podobna) zlewac i

    nie wiem, czym lekarze powinni się zainteresować, to nie są pasjonaci.
    Ty albo chcesz coś poprawić, albo nie. Jak chcesz, to na początek
    skompletuj więcej tych papierów z badaniami, czyli zrób ich więcej.
    Szczególnie, że narzekasz na układ oddechowy - to masz przecież wymazy z
    gardła i mnóstwo innych takich.
    Jak Ci nie zależy 'bardziej', to mi też szkoda sobie strzępić języka.