  • 1. Data: 2011-05-15 13:18:29
    Temat: anteny Televes DAT 75
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    szukam charakterystyki anteny Televes DAT 75

    A ponizej cos co moze kogos zaciekawic.

    http://www.hdtvprimer.com/ANTENNAS/DAT75.html

    efekt nakladania sie "zyskow" jest w zakresie kanalow 38-55, i wtedy
    taka antena jest lepsza niz pojedyncza Yagi. Co wy o tym sadzicie?

    "...The only place where they are more effective than one Yagi is in
    the channel 38-55 range where the Yagis are just starting to work but
    don?t yet overlap...."

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-05-15 14:48:05
    Temat: Re: anteny Televes DAT 75
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-15 15:18, a...@p...pl pisze:
> [...]
    >
    > "...The only place where they are more effective than one Yagi is in
    > the channel 38-55 range where the Yagis are just starting to work but

    Ja pierdole co to za wynalazek ?
    Kup normalna antene yagi i bedzie smigac a o tym wynalazku zapomnij bo
    to jakis przyglup sklecil .

  • 3. Data: 2011-05-15 18:25:19
    Od: "Tomek" <...@...com.pl>

    Uzytkownik "Arkady" <p...@o...eu> napisal w wiadomosci
    > Kup normalna antene yagi i bedzie smigac a o tym wynalazku zapomnij bo to
    > jakis przyglup sklecil .

    Czlowieku, poczytaj sobie najpierw o tej antenie i o firmie, która ja
    sklecila.
    I puknij sie w leb.

  • 4. Data: 2011-05-15 18:25:41
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > szukam charakterystyki anteny Televes DAT 75
    >

    > A ponizej cos co moze kogos zaciekawic.

    uzywalem tych anten ale tylko (jak na razie) do analogu
    i jakos nie pawalaja na kolana a cena zbyt wysoka.
    sporo tansze sa telmorowskie nie mniej skuteczne

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 5. Data: 2011-05-15 19:04:02
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    a...@p...pl pisze:
    > taka antena jest lepsza niz pojedyncza Yagi. Co wy o tym sadzicie?
    ze w czasie gdy stoimy na progu ery telewizji cyfrowej, takie anteny nie
    będa wymagane. zadowolimy sie szprychą z roweru. czy to może potwierdzić
    ktoś kto odbiera dvbt 20 km od nadajnika?

    ToMasz

  • 6. Data: 2011-05-15 19:16:15
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-15 20:25, Tomek pisze:
    > Uzytkownik "Arkady" <p...@o...eu> napisal w wiadomosci
    >
    > Czlowieku, poczytaj sobie najpierw o tej antenie i o firmie, która ja
    > sklecila.
    > I puknij sie w leb.

    Sklecila to fakt ta firma to takie voodoo antenowe czyli anteny dla
    przyglupow.

  • 7. Data: 2011-05-16 07:14:19
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > uzywalem tych anten ale tylko (jak na razie) do analogu
    > i jakos nie pawalaja na kolana a cena zbyt wysoka.
    > sporo tansze sa telmorowskie nie mniej skuteczne

    Pawell, antena prócz skutecznosci ma jeszcze wiele innych
    parametrów :-). Telmorowskie mechanicznie to nawet kolo tego
    Televesa nie lezala... Oczywiscie ze podobne anteny beda
    mialy podobne zyski, praw fizyki nie zmienisz. Tyle ze
    niektóre beda "na wieki wieków", a inne bedziesz wymienial
    co rok. Wiesz, polonez tez jechal 170-180 km/h, tylko co z
    tego...?
    Zreszta cenowo az tak tragicznie tez nie jest, bez przesady.

  • 8. Data: 2011-05-16 07:15:41
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Sklecila to fakt ta firma to takie voodoo antenowe czyli
    > anteny dla przyglupow.

    Czlowieku, idz juz do przedszkola, bo tam chyba do 8.30
    trzeba przychodzic. I nie gadaj o czyms, czego nie wiesz.

  • 9. Data: 2011-05-16 07:26:29
    Od: Marcin Rolicki <m...@N...gazeta.pl>

    W dniu 2011-05-16 09:14, Robert_J pisze:
    > Pawell, antena prócz skutecznosci ma jeszcze wiele innych parametrów
    > :-). Telmorowskie mechanicznie to nawet kolo tego Televesa nie lezala...

    bez przesady. na początku też byłe zafascynowany televesem.

> [...]
    > tego...?
    > Zreszta cenowo az tak tragicznie tez nie jest, bez przesady.

    no wiesz wydać ok 200 zł za kierunek televesa.

  • 10. Data: 2011-05-16 07:32:24
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-05-16 09:14, Robert_J pisze:
    > Pawell, antena prócz skutecznosci ma jeszcze wiele innych parametrów
    > :-). Telmorowskie mechanicznie to nawet kolo tego Televesa nie lezala...

    na początku też byłem zafascynowany ich antenami.
    a nasze tak daleko nie odbiegają, nie wiem czy masz takie
    złe doświadczenia?
    a wydać ok 200 za kierunek, trochę sporo.
    najszybciej odpuściłem satki.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux