  • 1. Data: 2020-11-27 23:44:42
    Temat: aplikacja tel - programy tv + kina
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    app *filmweb* z progr. tv (masa stacji tv) + kin nie dziala,w koncu padla.
    znacie cos innego dzialajacego/sprawdzonego?

  • 2. Data: 2020-11-29 01:47:21
    Temat: Re: aplikacja tel - programy tv + kina
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-11-27 o 23:44, 1634Racine pisze:
    > app *filmweb* z progr. tv (masa stacji tv) + kin  nie dziala,w koncu
    > padla. znacie cos innego dzialajacego/sprawdzonego?

    A to?
    https://www.teleman.pl/

    --
    animka

  • 3. Data: 2020-11-29 23:23:48
    Od: "semper porro, numquam retro" <c...@i...net.info.site.invalid>

    Animatorka wrote:

    > A to?
    > https://www.telpomyje.pl/

    I ta *aplikacje* zaladujesz do snopowiazalki,
    ktora bedzie wypluwala filmoweTELEsnopki.

    Nadzwyczajne... ... znane tylko w neoPRLu!

    --
    semper porro, numquam retro

    co ty chcesz https://youtu.be/9l1bd75AOpc

    https://youtu.be/vyDemD9fByc

  • 4. Data: 2020-12-01 02:37:49
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-11-29 o 23:23, semper porro, numquam retro pisze:

    > I ta *aplikacje* zaladujesz do snopowiazalki,
    > ktora bedzie wypluwala filmoweTELEsnopki.

    > Nadzwyczajne... ... znane tylko w neoPRLu!

    Po co aplikacja. Można sobie do zakładek dodać.

    Naucz się cytować i nie pozostawiaj po sobie śmieci.

    --
    animka

  • 5. Data: 2020-12-01 22:50:32
    Od: "semper porro, numquam retro" <c...@i...net.info.site.invalid>

    Animatorka wrote:

    >Po co aplikacja. Można sobie do zakładek dodać.

    Delikwent poszukuje *APLIKACJI* a NIE bzdur zakladkowych!

    >Naucz się cytować i nie pozostawiaj po sobie śmieci.

    Nie ucz starego wygi co i jak ma cytowac, jak ujzalas
    swiat, to ja juz mialem czwarte pokolenie wnukow!

    Smietnik to produkcja twoich sekterystycznych paranoj
    kola rozancowego wiejskich gospodyn. Na przyszlosc w
    swoim gronie sie produkuj, tu twoje rady zupelnie
    mijaja sie z celem!

    --
    semper porro, numquam retro

    .