  • 1. Data: 2020-11-17 14:51:18
    Temat: PiS obniża ;) podatki
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    https://businessinsider.com.pl/twoje-pieniadze/prawo
    -i-podatki/podatek-od-smartfonow-projekt-ustawy/5wwn
    qzm

    urządzenia jak choćby telewizor czy smartfon, na których odtwarzane są często
    treści z naruszeniem praw
    autorskich, miałyby być obciążone dodatkową opłatą."Środki mają trafiać na
    fundusz, z którego finansowana
    będzie zarówno pomoc dla artystów, jak i wsparcie systemu emerytalnego

    -=-

    Chcę czy nie chcę -- muszę opłacać rzępolenie czy skowytanie Martyniuka...
    Innymi słowy -- ,,wolny rynek po polsku''... Przed laty ścigano się
    obietnicami typu -- ,,likwidacja abonamentu RTV''...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``. Felix Lee

  • 2. Data: 2020-11-17 18:53:42
    Temat: Re: PiS obniża ;) podatki
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę że już płacisz taki podatek np. w
    cenie papieru do ksero, napędów, nośników DVD...

    Podnoszenie tego podatku uważam za sk.....stwo ale to jest taka
    mentalność "odpowiedzialności zbiorowej"

    Co innego gdyby w zamian za taki podatek nie ścigano już za piracenie bo
    to walka z wiatrakami i marnowanie PODAtków

  • 3. Data: 2020-11-17 21:00:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "_Master_" 5fb40e26$0$524$6...@n...neostrada.pl

    > Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę że już płacisz taki podatek np. w cenie papieru
    do ksero, napędów, nośników DVD...

    Oczywiście -- zdaję sobie!
    [oczywiście zdałem sobie dopiero w trakcie czytania artykułu...]

    > Podnoszenie tego podatku uważam za sk.....stwo ale to
    > jest taka mentalność "odpowiedzialności zbiorowej"

    Celebryci muszą być bogaci... Przecież są powszechnie kochani!

    > Co innego gdyby w zamian za taki podatek nie ścigano już za piracenie bo to walka z
    wiatrakami i marnowanie PODAtków

    Aż ciśnie się samo do głowy -- jednoczesne ściganie ,,piratów''
    z nakładaniem na każdego człowieka profilaktycznego podatku, żeby
    nie napisać -- nakładaniem na każdego człowieka rozcieńczonej kary...

    Drukuję deklarację VAT czy coś w tym rodzaju -- płacę artystom...
    Kopiuję DVD z wynikiem tomografu -- wzbogacam artystów...
    Szukam dojazdu do sklepu -- artysta zyskuje...

    Kiedyś kupowałem: filmy DVD, muzykę na CD i tasiemkach, mapy na CD,
    encyklopedie na CD i DVD... Także papierowe wydania: książki,
    słowniki, encyklopedie, zbiorki wierszy... [i co? -- Bóg mnie
    pokarał za mą rozrzutność!!!] Nawet czasopisma kupowałem papierowe...

    Gdy napada wirus -- lekarz jest niedofinansowany; badania
    nad szczepionkami są zaawansowane, ale nie w Polsce...

    -=-

    Jest w tym (papierze i nośnikach optycznych) coś pocieszającego -- te
    podatki są niezależne od osoby władcy... Władcy, czy rzekomego władcy?...
    Obojętne, jaka partia rządzi -- wynik ten sam...

    -=-

    Telefon nie może nagrywać rozmów, ale musi płacić artystom...
    Bo nie po to kupuję telefon, by rozmawiać, lecz po to, by
    celebryci żyli ponad stan i drwili ze mnie...

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl

Wzory dokumentów

Wyszukaj i pobierz za darmo: