  • 1. Data: 2010-02-01 10:37:38
    Temat: argument dla narzekających na stan dróg
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=OM-HDGjUzLg

    Świnoujście :)
    ps. komentarz chyba zdbędny

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    Omega B X25XE

  • 2. Data: 2010-02-01 10:43:49
    Temat: Re: argument dla narzekających na stan dróg
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Świnoujście :)
    > ps. komentarz chyba zdbędny

    Nie trzeba porównania do Niemców, wystarczy porównać do Czechów - podobna
    sytuacja.

  • 3. Data: 2010-02-01 10:56:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Plumpi" <p...@o...pl> napisał
    > Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w
    > wiadomości

    Nie taki zbedny:
    a) Niemcom sie ponoc skonczyly zapasy soli drogowej, a zima jeszcze
    moze byc dluuga :-)
    b) spojrzcie jaki ladny lasek maja, a ponoc sol szkodzi srodowisku
    :-)

    c) i u nich zdarza sie ze sluzby drogowe nie wyrabiaja. A wtedy
    jest dramat.

    > Nie trzeba porównania do Niemców, wystarczy porównać do
    > zechów - podobna sytuacja.

    Polemizowalbym. Wczoraj mialem podobna scenke - wjechalem do Czech
    i sie pojawil snieg na drodze.

    Inna sprawa ze po naszej stronie byl momentami lod - nie wiem co
    gorsze :-)

    J.

  • 4. Data: 2010-02-01 11:03:22
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl>

    Kuba (aka cita) napisał(a):
    > http://www.youtube.com/watch?v=OM-HDGjUzLg
    > Świnoujście :)
    > ps. komentarz chyba zdbędny

    Prawda jest taka, że mamy za dużo dróg. Przy takiej ilości nie ma fizycznej
    możliwości, żeby wszystkie odśnieżyć. :(.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 5. Data: 2010-02-01 11:54:54
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    > http://www.youtube.com/watch?v=OM-HDGjUzLg
    >
    > Świnoujście :)
    > ps. komentarz chyba zdbędny

    A w Skandynawii odsniezaja w ogole drogi? Chyba nie i nie ma problemu
    wielkiego - przynajmniej nie slyszalem w mediach, ze Finlandia jest
    nieprzejezdna, czy tam Szwecja.
    Pada to pada, ubije sie.
    A ogole posypuja tam piaskiem? Bo, ze sola to wiem, ze nie. U nas tez by
    mogli soli nie uzywac tylko piasku. Problem w tym, ze po zimie pewnie
    nikt by go nie posprzatal...

    --
    jarek

  • 6. Data: 2010-02-01 12:10:05
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jarek Pudelko" <j...@b...ceti.pl> wrote in message

> [...]
    > mogli soli nie uzywac tylko piasku. Problem w tym, ze po zimie pewnie nikt

    Zima trwa dluzej, wiec ludzie sa przyzwyczajeni do takich warunkow. Opony
    zimowe ma kazdy. Kurs prawa jazdy trwa kilka lat i obejmuje miedzy innymi
    lekcje na plycie poslizgowej. Wprowadz to w Polsce zamiast 20 godzin
    wjezdzania do "garazu" na placu (w ktorym i tak nie daloby sie drzwi
    otworzyc), to nie trzeba bedzie odsniezac.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 7. Data: 2010-02-01 12:14:52
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 01 lut 2010 o 10:37 GMT, Kuba (aka cita) napisał(a):

    > http://www.youtube.com/watch?v=OM-HDGjUzLg
    >
    > Świnoujście :)
    > ps. komentarz chyba zdbędny

    Czesto podobnie jest przekrazajac granice jednej gminu wjezdzajac do
    drugiej, w jednej super czyste drogi, i rozno z granica zaczyna sie
    snieg...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 8. Data: 2010-02-01 12:16:56
    Od: Frantic Freddie <maverickATsl.home.pl>

    Kuba (aka cita) wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=OM-HDGjUzLg
    >
    > Świnoujście :)
    > ps. komentarz chyba zdbędny

    Za to u Niemców dwa niewidzialne samochody (bez świateł)
    i na pewno tam biją murzynów.

  • 9. Data: 2010-02-01 13:17:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek Pudelko" <j...@b...ceti.pl>
    > A w Skandynawii odsniezaja w ogole drogi? Chyba nie i nie ma
    > problemu wielkiego - przynajmniej nie slyszalem w mediach, ze
    > Finlandia jest nieprzejezdna, czy tam Szwecja.

    A w tym roku ?
    http://www.tvp.info/informacje/swiat/rekordowe-mrozy
    -w-szwecji

    Plugi tam jak widac maja :-)

    > Pada to pada, ubije sie.

    Moze w Szwecji jest inaczej, ale z polskiego doswiadczenia to
    wynika ze:
    -jak spadnie ze 20cm swiezego, to droga jest w zasadzie
    nieprzejezdna, trzeba dopiero czyms ubic.
    -jak pada wolniej i samochody ubijaja i jezdza, to sie tworza
    glebokie koleiny. Kilknascie cm i znow osobowki nie przejada.
    -w tych koleinach wyslizgany lod sie tworzy i przyczepnosc ma
    mierna.
    -jak juz zlodowacieje, to te wyspy na srodku trudno czyms oczyscic.

    > A ogole posypuja tam piaskiem? Bo, ze sola to wiem, ze nie. U nas
    > tez by mogli soli nie uzywac tylko piasku.

    Sol ponoc znacznie lepsza. Tylko ze nie dziala ponizej ok -15.

    J.

  • 10. Data: 2010-02-01 13:25:24
    Od: "bv3" <b...@b...invalid>

    kamil wrote:

    [...]

    > Zima trwa dluzej, wiec ludzie sa przyzwyczajeni do takich warunkow.
    > Opony zimowe ma kazdy.

    [...]

    W Szwecji w zimie można używać opon z kolcami.

    --
    bv3