  • 1. Data: 2009-12-16 12:01:09
    Temat: bezpośrednie portrety bez świadomości bycia fotografowanym
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    Czy jest może gdześ fotograf, który robi portrety ludziom aparatem ukrytym w
    okularach? Zanacie takie zdjęcia?

    pozdrawiam
    marek

  • 2. Data: 2009-12-16 12:06:28
    Od: John Smith <u...@e...net>

    marek augustynski napisał(a):
    > Czy jest może gdześ fotograf, który robi portrety ludziom aparatem ukrytym w
    > okularach? Zanacie takie zdjęcia?

    Słyszałem o ukrywaniu w kapeluszu, ale to dawno było i chyba autor już
    na tamtym świecie. :-)

    --
    Mirek

  • 3. Data: 2009-12-16 12:13:12
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Słyszałem o ukrywaniu w kapeluszu, ale to dawno było i chyba autor już
    > na tamtym świecie. :-)

    To częsty motyw. W kapeluszu, w torebce, w kieszeni itd, ale to wszystko wiąże
    się bardziej z reportarzem. Mnie ciekawi sytuacja kiedy rozmawiasz
    bezpośrednio z człowiekiem i robisz mu zdjęcia "w twarz". Musi coś takiego być.

    marek

  • 4. Data: 2009-12-16 12:23:25
    Od: John Smith <u...@e...net>

    marek augustynski napisał(a):
    > Musi coś takiego być.

    I kiedyś będzie. Najlepiej brać sygnał prosto z nerwu wzrokowego.
    Oczywiście z oka dominującego. Chociaż może lepiej z kory, już po
    interpretacji. ;-)

    --
    Mirek

  • 5. Data: 2009-12-16 12:30:37
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > I kiedyś będzie. Najlepiej brać sygnał prosto z nerwu wzrokowego.
    > Oczywiście z oka dominującego. Chociaż może lepiej z kory, już po
    > interpretacji. ;-)

    Dobra:) Znalazłem faceta, który ma kamerę w oku. Stracił oko i zamiast niego
    zamoował sobie kamerę. Nazywa się Rob Spence. Tylko nie mogę znależć jakie z
    tego wychodzą portrety

    marek

  • 6. Data: 2009-12-16 12:33:05
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Dobra:) Znalazłem faceta, który ma kamerę w oku. Stracił oko i zamiast niego
    > zamoował sobie kamerę. Nazywa się Rob Spence. Tylko nie mogę znależć jakie z
    > tego wychodzą portrety

    Kurde. On ma do niczego tą kamerę. Jest widoczna.

  • 7. Data: 2009-12-16 12:56:20
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 16 Dez., 13:33, "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Kurde. On ma do niczego t kamer . Jest widoczna.
    >
    > --
    > Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

    a probowales moze przylozyc twarz do skanera ?

    bedze to moze portet swiadomy , ale trudno o wyraz twarzy zdradzajacy
    te swiadoosc -czyli jakby nieswiadomy.

  • 8. Data: 2009-12-16 14:00:03
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:7b19.000000a0.4b28d2ed@newsgate.onet.pl...

    > Dobra:) Znalazłem faceta, który ma kamerę w oku. Stracił oko i zamiast
    > niego
    > zamoował sobie kamerę. Nazywa się Rob Spence. Tylko nie mogę znależć jakie
    > tego wychodzą portrety

    "Wow, zajebiste portrety. czym robiłeś? Robem Spencem"

  • 9. Data: 2009-12-16 16:22:55
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    ?

  • 10. Data: 2009-12-16 16:27:07
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > a probowales moze przylozyc twarz do skanera ?

    Widziałem tak zrobione zdjęcia. Nawet z otwrtymi oczami:)

    > bedze to moze portet swiadomy , ale trudno o wyraz twarzy zdradzajacy
    > te swiadoosc -czyli jakby nieswiadomy.

    Naprawdę nie czujesz różnicy między ideą skanera a ideą aparatu w okularach?

    marek