  • 1. Data: 2009-12-16 12:47:46
    Temat: z drugiej strony [OT]
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    Czujność policji pozwoliła schwytać terrorystę

    http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/6818699/Terro
    rist-plot-to-bomb-London-foiled-by-police-on-the-bea
    t.html

    Przyznam że jestem tym trochę zakłopotany.

    B.

  • 2. Data: 2009-12-16 13:46:55
    Temat: Re: z drugiej strony [OT]
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Bronek Kozicki" napisał
> [...]
    rist-plot-to-bomb-London-foiled-by-police-on-the-bea
    t.html

    > Przyznam że jestem tym trochę zakłopotany.

    Nie bądź.
    Poczekaj chwilę.
    Po akcji z egzekucją tego Hiszpana w metrze też wszysto wyglądało OK.
    Na papierze.
    Potem było jak w tym kawale o darmowych rowerach z Placu Czerwonego i radiu
    Erewań ; )
    Z tym, że to nie było śmieszne bo na skutek błędu w działaniu zginął
    zupełnie bez sensu zwykły facet.

    Żeby było jasne - nie mam nic przeciwko egzekucji terrorystów.

    adam

  • 3. Data: 2009-12-16 14:24:26
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-12-16 14:46:55 +0100, "adam"
    <j...@o...maile.com> said:

    > Żeby było jasne - nie mam nic przeciwko egzekucji terrorystów.

    A ja mam. Bo nie uznaję terminu terroryzm.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-12-16 14:50:57
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "JA" napisał

    > A ja mam. Bo nie uznaję terminu terroryzm.

    Nie szkodzi bo to jakby niczego nie zmienia.

    adam

  • 5. Data: 2009-12-16 14:51:32
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Bronek Kozicki napisał(a) :
> [...]
    rist-plot-to-bomb-London-foiled-by-police-on-the-bea
    t.html

    > Przyznam że jestem tym trochę zakłopotany.

    Nie ma czym. Aresztujmy i poddajmy przesłuchaniom te 5 mln
    fotografujących. Na pewno są wśród nich ze 2 terroryści.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 6. Data: 2009-12-16 20:11:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    JA wrote:

    > A ja mam. Bo nie uznaję terminu terroryzm.

    a ja uznaję terrorzym ale nie uznaję zabijania ludzie bez sądu w
    demokratycznym kraju.

    generalnie pozbywając sie zdobyczy demokracji czyli WONOŚCI zaczynamy sie
    upodabniac to tych zabździałych krajów z których terorysci pochodzą. To jest
    włąśnei ich sukces, spowodowanie abyśmy sami sobei zaczeli robic kuku.

  • 7. Data: 2009-12-16 23:05:48
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał

    > a ja uznaję terrorzym ale nie uznaję zabijania ludzie bez sądu w
    > demokratycznym kraju.

    To brzmi bardzo pięknie ale czasami nie ma czasu na sąd.

> [...]
    > upodabniac to tych zabździałych krajów z których terorysci pochodzą. To
    > jest włąśnei ich sukces, spowodowanie abyśmy sami sobei zaczeli robic

    No ale tu (przynajmniej mi) nie chodzi o to aby wskazać - o ! ten to
    terrorysta - i ładować kulę w łeb. Tylko żeby służby reagowały z w stopniu
    właściwym do zagrożenia.

    adam

  • 8. Data: 2009-12-17 16:28:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    adam wrote:
    > Użytkownik "Marek Dyjor" napisał

    > To brzmi bardzo pięknie ale czasami nie ma czasu na sąd.

    jest naprawde niewiele takich sytuacji.

    > No ale tu (przynajmniej mi) nie chodzi o to aby wskazać - o ! ten to
    > terrorysta - i ładować kulę w łeb. Tylko żeby służby reagowały z w
    > stopniu właściwym do zagrożenia.

    dając służbom nadmierne uprawnienia i ograniczając kontrole sądów nad tymi
    procedurami niszczymy to co mamy najcenniejszego, WOLNOŚĆ. Zmieniamy nasze
    kraje w państwa policyjne.

  • 9. Data: 2009-12-17 17:02:06
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Bronek Kozicki pisze:
> [...]
    rist-plot-to-bomb-London-foiled-by-police-on-the-bea
    t.html

    > Przyznam że jestem tym trochę zakłopotany.

    Pewnie zamiast się kłócić z policjantami, zaczął się denerwować ;)
    Moim zdaniem nie ma czym. Kontrole jak w stanie wojennym. Pewnie poza
    terrorystą złapano paru przestępców, co nie zmienia faktu, że EU staje
    się coraz mniej wolnym obszarem. Chyba ucieknę na biegun południowy :/

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 10. Data: 2009-12-17 17:54:05
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał

    > jest naprawde niewiele takich sytuacji.

    Na całe szczeście.

    > dając służbom nadmierne uprawnienia i ograniczając kontrole sądów nad tymi
    > procedurami niszczymy to co mamy najcenniejszego, WOLNOŚĆ. Zmieniamy
    > nasze kraje w państwa policyjne.

    Zgadza sie.
    W końcu idealna sytuacja dla każdej służby specjalnej to permanentny "red
    alert" podczas, którego wszystko i w każdej chwili wolno.
    Niestety wpływu na to nie mamy.

    adam