  • 1. Data: 2012-12-25 12:13:57
    Temat: bluetooth
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy przez bluetooth można przesyłać zdjęcia i muzykę (np. dzwonki) na
    telefon komórkowy? jak to zrobić, niby sobie to jakoś tam zainstalowałem
    (bluetooth), ale nie pojawia mi się nowy dysk w systemie po podłączeniu...
    jak to sie obsługuje?

  • 2. Data: 2012-12-25 13:17:15
    Temat: Re: bluetooth
    Od: Animka <a...@w...pl>

> [...]
    > (bluetooth), ale nie pojawia mi się nowy dysk w systemie po podłączeniu...

    http://windows.microsoft.com/pl-PL/windows7/Add-a-Bl
    uetooth-or-other-wireless-or-network-device-frequent
    ly-asked-questions

    --
    animka

  • 3. Data: 2012-12-25 23:11:57