  • 1. Data: 2022-05-13 01:20:10
    Temat: bluray bohomazy kolorowe plamy
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    bluray bohomazy kolorowe plamy skaczące pasy
    pikseloza

    co dotąd próbowałem

    najnowszy mpc hc 1.9.21.2 pod w10 i w81
    najnowszy aacs keydb.cfg

    https://vlc-bluray.whoknowsmy.name/files/win64/libaa
    cs.dll

    plamy nie dotyczą napisów

    --
    Piter

  • 2. Data: 2022-05-13 09:47:52
    Temat: Re: bluray bohomazy kolorowe plamy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-12, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > bluray bohomazy kolorowe plamy skaczące pasy
> [...]

    Brudna/zniszczona płyta?

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2022-05-13 18:11:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:I2ofK.97866$ep1.46775@fx03.ams1>
    user Marcin Debowski pisze tak:

    cs.dll

    > Brudna/zniszczona płyta?

    nie, płyta lustro
    troche tłusta przy brzegu a film zaczyna się od środka
    ale podpadziocha dual layer

    dziwne nigdy nie miałem takich problemów
    jeśli nie było tytułu w keydb.cfg
    to nie grała w ogóle

    a teraz czarny ekran i licznik ruszał
    wyszukiwanie nie działało
    zamykał sie film

    wszystkie płyty pewniaki wywiozłem do Polski

    chyba coś nnie tak z tym libaacs.dll

    https://ibb.co/BHMkqwV
    https://ibb.co/QPnZWnD
    https://ibb.co/GQvQNF5
    https://ibb.co/9sQ86DT
    https://ibb.co/HzbDQG3
    https://ibb.co/P1JsnTv
    https://ibb.co/c3DLTpS

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 4. Data: 2022-05-14 02:57:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-13, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > in <news:I2ofK.97866$ep1.46775@fx03.ams1>

    > nie, płyta lustro
    > troche tłusta przy brzegu a film zaczyna się od środka
    > ale podpadziocha dual layer

    Mam blisko 1000 oryginalnych BD i zdarzają się nowiutke lustra z
    problemami. DL zdecydowanie nie pomaga.

    > dziwne nigdy nie miałem takich problemów
    > jeśli nie było tytułu w keydb.cfg
    > to nie grała w ogóle
    >
    > a teraz czarny ekran i licznik ruszał
    > wyszukiwanie nie działało
    > zamykał sie film
    >
    > wszystkie płyty pewniaki wywiozłem do Polski
    >
    > chyba coś nnie tak z tym libaacs.dll
    >
    > https://ibb.co/BHMkqwV
    > https://ibb.co/QPnZWnD
    > https://ibb.co/GQvQNF5
    > https://ibb.co/9sQ86DT
    > https://ibb.co/HzbDQG3
    > https://ibb.co/P1JsnTv
    > https://ibb.co/c3DLTpS

    A takie efekty są ciągłe czy od czasu do czasu? Masz sprawdzić na jakimś
    innym napędzie czy to nie on się sypie?
    Apropos, zciągnij sobie Makemkv i spróbuj zrobić kopię płyty. Jak będą
    błędy/uszkodzenia to pewnikiem wyjdą.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2022-05-14 08:33:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:j8DfK.142335$3b1.97729@fx14.ams1>
> [...]

    > Apropos, zciągnij sobie Makemkv i spróbuj zrobić kopię płyty. Jak
    > będą błędy/uszkodzenia to pewnikiem wyjdą.

    kupiłem odtwarzacz Sony BDP-S3700 na ebay
    miałem dość szukania plików libaacs.dll co płyta.

    https://www.ebay.co.uk/itm/394069815827

  • 6. Data: 2022-05-15 01:18:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-14, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > in <news:j8DfK.142335$3b1.97729@fx14.ams1>

    > kupiłem odtwarzacz Sony BDP-S3700 na ebay
    > miałem dość szukania plików libaacs.dll co płyta.
    >
    > https://www.ebay.co.uk/itm/394069815827

    To nadal wygląda na którąś tym razem z trzech rzeczy:
    1) płyty
    2) odtwarzacz (problemy z odczytem)
    3) kabel hdmi

    --