  • 1. Data: 2011-01-22 22:31:31
    Temat: b...@p...pl
    Od: gostek <g...@p...pisac.na.grupe>

    W erze duzo rzeczy mozna zalatwic wysylac do nich maila. Niestety jakosc
    uslug ostatnio strasznie spada i zastanawiam sie nad zmiana operatora.

    Czy na podany adres kontaktowy ktory znalazlem w necie moge wyslac
    maila, np. dotyczacego problemow z wlaczeniem jakiejs uslugi na moim
    koncie, bledu w naliczeniu oplaty itd. Czy dziala to w miare sprawnie?
    Jakie dane podaje sie do identyfikacji?

  • 2. Data: 2011-01-23 09:16:19
    Temat: Re: b...@p...pl
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "gostek" <g...@p...pisac.na.grupe> napisał w wiadomości
> [...]
    > maila, np. dotyczacego problemow z wlaczeniem jakiejs uslugi na moim
    > koncie, bledu w naliczeniu oplaty itd. Czy dziala to w miare sprawnie?

    BOK to akurat funkcjonalnosc Plusa, ktora dziala wg mnie bardzo dobrze.
    Ale nie lepiej, zamiast wysylac maile, po prostu logowac sie w BOKu i odpalac sobie
    samemu wszystkie uslugi online? Wowczas identyfkacja wiaze sie wylacznie z podaniem
    numeru telefonu i pluskodu.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 3. Data: 2011-01-23 10:07:42
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 22 Sty, 23:31, gostek <g...@p...pisac.na.grupe> wrote:
> [...]
    > maila, np. dotyczacego problemow z wlaczeniem jakiejs uslugi na moim
    > koncie, bledu w naliczeniu oplaty itd. Czy dziala to w miare sprawnie?
    A po co Ci emailowac do Ery? Era jak Plus ma swoj BOK pod nazwa iBOA
    https://i-boa.era.pl/iboa3/auth2/auth.html gdezie sobie wszystko
    mozesz ogladac online.

  • 4. Data: 2011-01-23 10:13:49
    Od: gostek <g...@p...pisac.na.grupe>

> [...]
    samemu wszystkie uslugi online? Wowczas identyfkacja wiaze sie wylacznie z podaniem

    wiem, ze i era i plus daja mozliwosci konfiguracji przez www, ale nie
    wszystko da sie wyjasnic, np. ostatnio skorzystalem w erze z promocji
    podwojne doladowanie i nie zadzialalo, z jakiej opcji powinienenm
    skorzystac?

    w erze napisalem maila i po kilku dniach doladowali brakujaca kwote? czy
    podobnie mozna zrobic w plusie wysylajac maila? czy dziala to sprawnie i
    jak sie identyfikuje klienta?

  • 5. Data: 2011-01-23 14:02:02
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 23 Jan 2011 11:13:49 +0100, gostek
    <g...@p...pisac.na.grupe> wrote:

> [...]
    >wszystko da sie wyjasnic, np. ostatnio skorzystalem w erze z promocji
    >podwojne doladowanie i nie zadzialalo, z jakiej opcji powinienenm
    z wyslania wiadomosci po zalogowaniu via www :)

    WAM

  • 6. Data: 2011-01-23 21:26:30
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Janeo
    z dnia: 2011-01-23 11:07:

    > A po co Ci emailowac do Ery? Era jak Plus ma swoj BOK pod nazwa iBOA
    > https://i-boa.era.pl/iboa3/auth2/auth.html gdezie sobie wszystko
    > mozesz ogladac online.
    chyba, że skasowali Cię za roaming w centrum Wawy lub za roming ruski w
    Szwecji lub włączyli Ci GG, którego nie chciałeś i potem rżnęli Cię po
    5PLN miesięcznie bez Twojej wiedzy, kontakt z BOA (mail/telefon/polecony
    z kopią do UKE) ERY jest czasem niezbędny, ale obsługa tam to dno i metr
    mułu

    Paweł