  • 11. Data: 2016-04-27 22:30:32
    Temat: Re: booster parametry
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-04-27 22:25, m4rkiz wrote:
    > nie w chinskim badziewiu ale sa 18650 dajace 25-30A

    Nie spotkalem większej niż oficnajlnie niecałe 10A, ale im wiekszy prąd
    tym mniejsza pojemność przy tym samym gabarycie. Kupno tylko na
    zamówienie w ilościach kontenerowych. Najwięcej w zwykłym akku to jakieś
    5-7A z markowej Panasonica i 2-3A z niemarkowej. Rezystancja wewnętrzna
    na tyle duża że nie dadzą rady więcej nawet w zwarciu.

    Z chęcią zobacze wersję 30A bo zastanawia mnie z czego robi się styki
    przy takich prądach.

  • 12. Data: 2016-04-27 23:04:19
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    > Art. 556. § 1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego,
    > jeżeli rzecz sprzedana ma wadę zmniejszającą jej wartość lub użyteczność
    > ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub
    > z przeznaczenia rzeczy, jeżeli rzecz nie ma właściwości, o których
    > istnieniu zapewnił kupującego, albo jeżeli rzecz została kupującemu
    > wydana w stanie niezupełnym (rękojmia za wady fizyczne)

    Przyjmie zwrot i tyle. Do sądu go nie pozwiesz bo nie ma obowiązku mieć
    labolatorium badania żarówek świecacych na czarno, past do kabli
    wygladzających kontury basów czy baterii o pojemności miliarda kAh. Nie
    poniesie konsekwencji prawnych za kłamstwo, nawet tak bezczelne.
    ---
    Co Ty bredzisz ? Po to właśnie jest ten przepis by go móc podać do sądu.
    Oczywiście nie jest to przepis na wypadek oszustwa, ale oszustwo i tak nie
    jest kwestią prostego kłamstwa. Natomiast wcale nie jest tak, że tylko zwrot
    bo całą szkodę:

    "Art. 566. § 1. Jeżeli z powodu wady fizycznej rzeczy sprzedanej kupujący
    złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny, może on
    żądać naprawienia szkody, którą poniósł przez to, że zawarł umowę, nie
    wiedząc o istnieniu wady, choćby szkoda była następstwem okoliczności, za
    które sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, a w szczególności może żądać
    zwrotu kosztów zawarcia umowy, kosztów odebrania, przewozu, przechowania i
    ubezpieczenia rzeczy oraz zwrotu dokonanych nakładów w takim zakresie, w
    jakim nie odniósł korzyści z tych nakładów. Nie uchybia to przepisom o
    obowiązku naprawienia szkody na zasadach ogólnych"

    PS. Kiedy nauczysz się cytować mniej autystycznie?
    ---
    Nauczysz mnie, wuju ?

  • 13. Data: 2016-04-27 23:25:11
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-04-27 23:04, re wrote:
    > Nauczysz mnie, wuju ?

    Pomyliłeś w z h. To grupy, chamów tu pełno więc się nie wyróżniasz i nie
    trzeba się silić na dziadowskie udawanie uprzejmości. Wal prosto z
    mostu, nikogo to nie interesuje, w końcu jesteś tylko jeszcze jednym nic
    nie znaczacym trolem jak i ja.

    Cytuje się tak jak cytuje pozostałe 99% userów tej grupy.

  • 14. Data: 2016-04-27 23:28:15
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 27.04.2016 o 23:04, re pisze:

    > PS. Kiedy nauczysz się cytować mniej autystycznie?
    > ---
    > Nauczysz mnie, wuju ?

    Masz problemy ze wzrokiem synku?
    Jeśli nie, to po prostu popatrz na odpowiedzi np. SB i nie zachowuj się
    jak prostak czy też inna ciota.

    --
    Kaczin

  • 15. Data: 2016-04-27 23:38:51
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    nie znaczacym trolem jak i ja.

    Cytuje się tak jak cytuje pozostałe 99% userów tej grupy.
    Pytam ponownie, nauczysz mnie, wuju ? Bo jak Ty mnie nie nauczysz to chyba
    sam nie podołam. Rozumiem, że (cytując Ciebie) "chamów tu pełno więc się nie
    wyróżniasz" i "jesteś tylko jeszcze jednym nic nie znaczącym trolem", ale
    ... mnie chyba mógłbyś nauczyć skoro ładnie o to proszę. Jak będzie ?

  • 16. Data: 2016-04-27 23:43:25
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kaczin"

> [...]
    > Nauczysz mnie, wuju ?

    Masz problemy ze wzrokiem synku?
    Jeśli nie, to po prostu popatrz na odpowiedzi np. SB i nie zachowuj się
    Może Ty mnie nauczysz (cytując Ciebie) "synku" a nie będziesz się zachowywał
    (cytując Ciebie) "jak prostak czy też inna ciota" ? Widzę nad twoją głową
    aureolę z napisem "umiem cytować i nauczę wszystkich" to chyba podołasz
    prostej kwestii cytowania.

  • 17. Data: 2016-04-28 00:40:17
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-04-27 23:04, re wrote:
    > Co Ty bredzisz ? Po to właśnie jest ten przepis by go móc podać do sądu.

    Jak go podasz do sądu jak Ci zwrocił pieniądze i grzecznie przeprosił
    jeśli miał dobry humor?

    > "Art. 566. § 1. Jeżeli z powodu wady fizycznej

    Rzecz nie ma wady fizycznej, jest tylko niezgodna z opisem ale
    sprzedawca nie miał tego jak sprawdzić z powodu swojego tumanizmu więc
    dlaczego miałby go sąd karać, a kase zwrócił? Gdzie wina jak sprzedawca
    sprzeda Ci niesmaczne truskawki a napisane było "smaczne", to też go po
    sadach będziesz targał? Kase zwróci i bujaj się. Wady fizycznej nie ma
    podawanie mocy w PMPO czy faktu że piorą magiczne niebieskie "granulki
    świeżości" albo że raty są 0%. Na allegro jest miliard kamer FullHD
    *interpolowane*. Ile widziałeś wyroków w tej sprawie?

> [...]
    > odebrania, przewozu, przechowania i ubezpieczenia rzeczy oraz zwrotu
    > dokonanych nakładów w takim zakresie, w jakim nie odniósł korzyści z

    No i widzisz. Zwraca kase i po problemie. Reszta frajerów się nie
    zorientuje i luzik. Prokurator ma to w dupie, nikt do więzienia nie trafi.

    Inaczej sprzedawcy leków homeoatycznych powinni pakować szczoteczki.

  • 18. Data: 2016-04-28 07:06:22
    Temat: Re: re - zakuta pała.
    Od: "Antymat" <r...@u...ew>

    Użytkownik "Kaczin" <j...@p...interia.pl> napisał w wiadomości

    > Masz problemy ze wzrokiem synku?
    > Jeśli nie, to po prostu popatrz na odpowiedzi np. SB i nie zachowuj się
    > jak prostak czy też inna ciota.
    >
    > Kaczin

    Jego (czyli re) już uczyli wiele razy, ale to zakuta pała.
    Założył wiadro na łeb, bo boi się promieniowania Macierewicza
    i nic do niego nie dociera.

  • 19. Data: 2016-04-28 22:18:25
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam!

    > Nie spotkalem większej niż oficnajlnie niecałe 10A, ale im wiekszy prąd
    > tym mniejsza pojemność przy tym samym gabarycie. Kupno tylko na
    > zamówienie w ilościach kontenerowych.

    Nie przesadzaj, chyba specjalnie oczy zakrywasz. ;) Niedawno na Allegro
    kupowałem nowe ogniwa do wkrętarki, więc dostępne są, a jako, że skąpy
    jestem, to drogie być nie mogły. :)
    Z PDFów jakie mam na dysku (a więc były gdzieś dostępne):
    CGR18650K (Panasonic) - 30A
    US18650VTC4 (Sony) - 30A
    INR18650-20R (Samsung) - 22A
    INR18650-15Q (Samsung) - 18A
    IFR18650-11Q (Samsung) - 10A
    UR18650W2 (Sanyo) - 10A

    Wamtechnik ma sporą ofertę ogniw.

    Oczywiście odnoszę się do "10A", a nie "400A" dla rozruchu silnika... :)

    https://www.youtube.com/watch?v=_elNY-bmCkQ
    Myślisz, że to fake?
    Z drugiej strony - aku rozładowany do 0V, profil i sklep "Ceramizery",
    hmm... ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 20. Data: 2016-04-28 22:28:36
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 27 Apr 2016 22:30:32 +0200, Sebastian Biały wrote:

    > Z chęcią zobacze wersję 30A bo zastanawia mnie z czego robi się styki
    > przy takich prądach.

    To zerknij w notki katalogowe Sony VTC5 albo Samsunga INR 25R :)

    Tomek