  • 1. Data: 2011-06-22 20:10:30
    Temat: burza
    Od: <m...@o...peel>

    tym razem nie wiosenna a już lato - bo świadectwa dzieciaki odebrały - to i
    wakacyjna burza.
    Bez photoshopa, prosto z aparatu (Pentax K10D, ISO 400, 1,3 sec, 18mm kit)

    http://w351.wrzuta.pl/obraz/powieksz/4UCWZrpproE

  • 2. Data: 2011-06-22 20:21:49
    Temat: Re: burza
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    m...@o...peel napisał(a):

    > http://w351.wrzuta.pl/obraz/powieksz/4UCWZrpproE
    Miałeś farta :-D Ładne
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2011-06-22 20:49:59
    Od: Maurice de Poszepszynski <s...@d...najt>

    Użytkownik - m...@o...peel napisał:
> [...]
    > wakacyjna burza.
    > Bez photoshopa, prosto z aparatu (Pentax K10D, ISO 400, 1,3 sec, 18mm kit)

    Powiem szczerze - spodziewałem się jakiegoś mikrego bzyknięcia, a tu
    masz - nice shot.
    --
    Wendy! I'm home.

  • 4. Data: 2011-06-22 21:43:26
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    Dnia Wed, 22 Jun 2011 22:10:30 +0200, m...@o...peel napisał(a):

    > http://w351.wrzuta.pl/obraz/powieksz/4UCWZrpproE

    Ładnie wyszło :)

    --
    Krasnal...

  • 5. Data: 2011-06-22 21:54:56
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik <m...@o...peel> napisał w wiadomości
> [...]
    > i wakacyjna burza.
    > Bez photoshopa, prosto z aparatu (Pentax K10D, ISO 400, 1,3 sec, 18mm kit)

    Porządny sprzęt, to i fotka dobra ;-)

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 6. Data: 2011-06-23 04:00:03
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <itti7r$367$1@inews.gazeta.pl>, <m...@o...peel> wrote:

> [...]
    > wakacyjna burza.
    > Bez photoshopa, prosto z aparatu (Pentax K10D, ISO 400, 1,3 sec, 18mm kit)

    Mi sie ta rynna w domu z lewej nie podoba.
    :-(
    TA

  • 7. Data: 2011-06-23 10:26:47
    Od: <m...@o...peel>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Miałeś farta :-D Ładne
    > --
    > Krzysiek

    farta i cierpliwość, czatowałem na klatce schodowej na parapecie na
    półpiętrze aż mi łokcie ścierpły,
    strzelałem sporo, ale ten budynek po lewej co kawałek widać bardzo
    zasłaniał, najlepszym postanowiłem się podzielić, że można.
    p.s. a ostatnio narzekałem, że kita na odstawię i jakiś jasny zamiennik
    kupię, a tu masz - dał mi powód do zadowolenia.
    pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-06-23 10:28:51
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 22/06/2011 22:54, Yogi(n) wrote:
    > Użytkownik <m...@o...peel> napisał w wiadomości

    > Porządny sprzęt, to i fotka dobra ;-)

    Masz pewnie drogą klawiaturę, to i mądrze piszesz! ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 9. Data: 2011-06-23 10:43:36
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    m...@o...peel napisał(a):
> [...]
    > strzelałem sporo, ale ten budynek po lewej co kawałek widać bardzo
    > zasłaniał, najlepszym postanowiłem się podzielić, że można.
    I tu jest dowód na to dla niektórych, że nie ważny jest sprzęt, tylko
    zacięcie fotografa :)
    > p.s. a ostatnio narzekałem, że kita na odstawię i jakiś jasny zamiennik
    > kupię, a tu masz - dał mi powód do zadowolenia.
    Kitowy jako nieliczny z systemów, w tym przypadku jest bardzo dobry.
    Ja na niego nigdy nie nażekałem (K200D), tylko do robienia wietrz z
    zastanym światłem jest kiepski. Dokupiłem sobie sigme 17-70 1:2.8-4.5
    i tu juz na moje potrzeby daje radę :-)
    --
    Krzysiek

  • 10. Data: 2011-06-23 10:46:17
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    m...@o...peel napisał(a):
> [...]
    > kupię, a tu masz - dał mi powód do zadowolenia.
    Kitowy jako nieliczny z systemów, w tym przypadku jest bardzo dobry.
    Ja na niego nigdy nie narzekałem (K200D), tylko do robienia wietrz z