  • 1. Data: 2011-11-26 12:17:58
    Temat: button clips - po polsku
    Od: emil <e...@g...com>

    Jak po polsku nazywają się takie elementy : button clips, double button
    clips ?

    Służą one do blokowania wsuwanych w siebie rurek (np. w szkieletach
    namiotów, łóżek polowych).

    Jak wpisze w google "klipsy guzikowe" to tylko biżuteria wyskakuje.

  • 2. Data: 2011-11-26 23:21:56
    Temat: Re: button clips - po polsku
    Od: "Tom" <t...@g...pl>

    Cześć,
    Podłączam się pod pytanie, dodająć gdzie to można kupić????

    Kiedyś już nawet zadawałem to pytanie o taki dynks na grupie (ze zdjęciami)
    ale nie było konkretów.

    Pozdrawiam
    Tomek
    www.wozkislipowe.pl