  • 1. Data: 2012-07-25 08:07:04
    Temat: canon 1100 D zapytanie
    Od: work <g...@w...pl>

    Witam

    Znajomy kupił aparat jak w tytule. Nie znam się na sprzęcie
    fotograficznym ale z ciekawości zapytuję znających się co to za sprzęt,
    wiem że to tania lustrzanka. Znajomy to amator w fotografowaniu. Ale czy
    przypadkiem nie kupił jakiegoś badziewia.

    pozdro

  • 2. Data: 2012-07-25 23:21:33
    Temat: Re: canon 1100 D zapytanie
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-25 08:07, work pisze:
> [...]
    > wiem że to tania lustrzanka. Znajomy to amator w fotografowaniu. Ale czy
    > przypadkiem nie kupił jakiegoś badziewia.

    Nie. Nie kupił badziewia. To, że jest to najtańsza lustrzanka, nie
    znaczy, że jest zła. Może nie mieć wielu opcji użytecznych w
    profesjonalnej fotografii, może mieć starsze rozwiązania techniczne
    odziedziczone po zaawansowanych aparatach starszej generacji lub może
    mieć po prostu tańsze rozwiązania. Zdjęcia robić będzie dobrze, a nawet
    bardzo dobrze, trzeba tylko nauczyć się nim posługiwać. Jak nie wychodzą
    zdjęcia tym aparatem, to nie ma co liczyć, że wyjdą z Canona 5D.

    WAIDODAYO!

    --
    http://www.stopakcyzie.pl/
    Nie muszisz głosować na PO/PiS/SLD/PSL, poniżej znajdziesz link, gdzie