  • 1. Data: 2010-03-29 21:16:42
    Temat: cennik usług na stronie operatora
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    Czy Operator ma obowiązek (narzucony np. prawem konsumenckim)
    zamieszczania cenników świadczonych usług na swojej stronie WWW? Bo
    szukam i za czorta nie mogę trafić - są tylko regulaminy...

    --
    Bogdan

  • 2. Data: 2010-03-30 06:09:34
    Temat: Re: cennik usług na stronie operatora
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    BoDro pisze:
    > Czy Operator ma obowiązek (narzucony np. prawem konsumenckim)
    > zamieszczania cenników świadczonych usług na swojej stronie WWW? Bo
    > szukam i za czorta nie mogę trafić - są tylko regulaminy...

    jaki operator? może koparki?
    napisz coś więcej

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 3. Data: 2010-03-30 07:01:03
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Czy Operator ma obowiązek (narzucony np. prawem
    > konsumenckim) zamieszczania cenników świadczonych usług na
    > swojej stronie WWW?

    Nie ma takiego obowiązku.

  • 4. Data: 2010-03-30 07:30:39
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    pawell32 pisze:

    > jaki operator? może koparki?

    mea culpa - niesłusznie założyłem, że na grupie telewizyjnej skojarzy
    się to z operatorami telewizji naziemnej, kablowej, sat itp, itd...

    --
    Bogdan

  • 5. Data: 2010-03-30 07:36:45
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    Robert_J pisze:

    > Nie ma takiego obowiązku.

    Czyli dobra wola? Zamieszcza tylko te dokumenty, które mu pasują?
    Regulaminy tak, cenniki nie :-). Ciekawa filozofia...

    --
    Bogdan

  • 6. Data: 2010-03-30 08:13:59
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    BoDro pisze:
    > mea culpa - niesłusznie założyłem, że na grupie telewizyjnej skojarzy
    > się to z operatorami telewizji naziemnej, kablowej, sat itp, itd...

    założenia swoją drogą, ale jakbyś napisał o konkretach nie byłoby
    niedomówień.

  • 7. Data: 2010-03-30 08:14:40
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    BoDro pisze:

    > Czyli dobra wola? Zamieszcza tylko te dokumenty, które mu pasują?
    > Regulaminy tak, cenniki nie :-). Ciekawa filozofia...

    może wycenia indywidualnie

  • 8. Data: 2010-03-30 08:26:25
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    pawell32 pisze:

    > może wycenia indywidualnie

    raczej nie. Znalazłem tylko cenniki promocji. No chyba że im wyszło, iż
    wszyscy klienci biorą telewizję, net czy telefon wyłącznie w promocji :-)

    --
    Bogdan

  • 9. Data: 2010-03-30 08:29:58
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    BoDro pisze:

    > raczej nie. Znalazłem tylko cenniki promocji. No chyba że im wyszło, iż
    > wszyscy klienci biorą telewizję, net czy telefon wyłącznie w promocji :-)

    jak rozumiem, chodzi o operatora kablowego?

  • 10. Data: 2010-03-30 10:00:24
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Czyli dobra wola? Zamieszcza tylko te dokumenty, które mu
    > pasują? Regulaminy tak, cenniki nie :-). Ciekawa
    > filozofia...

    A skąd twierdzenie, że cennik jest niewygodnym dokumentem i
    "nie pasuje"? Zauważ że wielu większych operatorów ma
    cenniki uzależnione od różnych czynników, m.in. od
    lokalizacji, stażu abonenckiego, ilości usług itd. Uważasz
    że tak zagmatwany cennik na stronie byłby jasny dla
    czytającego? Znam swoich klientów, cennik mam bardzo jasny,
    a i tak nie ma dnia żeby któryś nie dzwonił i pytał o
    oczywiste rzeczy :-)).