  • 1. Data: 2021-01-09 14:40:46
    Temat: cepik, zbycie pojazdu co oznacza?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    chcę kupić używane auto. sprawdzam historię w cepiku. w 2019r nastąpiło
    zbycie pojazdu. brak przeglądu ubezpieczenie jest od jesieni 2020. Przez
    prawie rok auto nie istniało. co może oznaczać owo zbycie pojazdu?
    ToMasz

    Ps oczywiście "normalne" auta które są sprzedawane/kupowane w cepiku
    mają infomrację zmiana właściciela

  • 2. Data: 2021-01-09 21:58:45
    Temat: Re: cepik, zbycie pojazdu co oznacza?
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2021-01-09 14:40, ToMasz wrote:
> [...]
    > ToMasz
    >
    > Ps oczywiście "normalne" auta które są sprzedawane/kupowane w cepiku

    Że ktoś komuś sprzedał? Obowiązek jest zgłaszania zbycia i nabycia. Nie
    ma obowiązku ponownej rejestracji. Ale sankcja za niezgłoszenie od
    początku 2020, więc może sprzedający zgłosił a kupujący już nie. Umowy
    kupna-sprzedaży może trzebaby mieć od tego ostatniego zgłoszenia jak się
    chce przerejestrować.

  • 3. Data: 2021-01-10 08:05:58
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-01-2021 o 14:40, ToMasz pisze:
> [...]
    > ToMasz
    >
    > Ps oczywiście "normalne" auta które są sprzedawane/kupowane w cepiku

    Pewnie auto nie zostało przerejestrowane.
    Zbycie zgłosił tylko zbywca, a nabywca nie pojawił się w urzędzie.

  • 4. Data: 2021-01-10 19:03:11
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-01-09 o 14:40, ToMasz pisze:
> [...]
    > ToMasz
    >
    > Ps oczywiście "normalne" auta które są sprzedawane/kupowane w cepiku

    Burdel w Cepiku.
    T.