  • 1. Data: 2010-01-15 08:16:07
    Temat: chlodzenie procesora... wzrost o 20st
    Od: "-" <x...@x...xx>

    byl sobie procesor penrium d 775 i chlodzenie cooler master mocowane
    czterema srubami:
    http://www.nigelcomputers.com/store/images/s775_cool
    ermaster.jpg
    temperatura osiagala 42 st.

    postanowilem przeczyscic wszystko w srodku. m. in. chlodzenie.
    odkrecilem cztery sruby i radiador wymontowalem, wyczyscilem z kurzu i
    starej pasty. nalozylem nowa paste arctic silver 5 (pasek ok 1.5-2mm na
    srodek) i dokrecilem spowrotem radiator do oporu.
    po wlaczeniu temperatura spadla do 37 st.

    po kilku godzinach komputer wlaczylem znowu - i co widze??? 62 st!

    gdzie moglem popelnic blad (poza podaniem temperatur z programu everest, bo
    nie mam innej mozliwosci), bo nie wydaje mi sie, nawet przy przeklamaniu
    czujnikow, ze wzrost o 20 st to cos normalnego..

  • 2. Data: 2010-01-15 10:06:29
    Temat: Re: chlodzenie procesora... wzrost o 20st
    Od: Goomich <k...@i...eu>

    You have one message from: "-" <x...@x...xx>

    > gdzie moglem popelnic blad

    Naprawiłeś coś, co nie było zepsute.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    k...@i...eu UIN: 6750153

  • 3. Data: 2010-01-15 19:22:37
    Od: Brodi <m...@i...pl>

    - pisze:
    > byl sobie procesor penrium d 775 i chlodzenie cooler master mocowane
    > czterema srubami:
    śruby czy zaczepy plastikowe ?
    jeśli sruby to nierównomiernie przykręcone
    jeśli zaczepy to mógł się jakiś odczepić

  • 4. Data: 2010-01-15 21:06:15
    Od: "LeP" <l...@o...pl>

    Użytkownik "-" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
> [...]
    > odkrecilem cztery sruby i radiador wymontowalem, wyczyscilem z kurzu i
    > starej pasty. nalozylem nowa paste arctic silver 5 (pasek ok 1.5-2mm na

    nastepny co ziarnka gorczycy nie widział;)

    --
    LeP

  • 5. Data: 2010-01-16 01:09:32
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 15.1.2010, LeP napisał(a):

    > Użytkownik "-" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    ermaster.jpg

    > nastepny co ziarnka gorczycy nie widział;)

    A możeby tak od razu musztardą zamiast pastą? ;P
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 6. Data: 2010-01-16 08:58:24
    Od: "dos4fl" <d...@o...pl>

    > nastepny co ziarnka gorczycy nie widział;)

    no niestety, jem tylko dobrze zmielona musztarde, a wedliny tym obsypywane
    mi nie smakuja..

    a tak wogole to mam rozwiazanie:
    corka dosunela komputer lewym bokiem do szafki, i widac w "tubie" czy jak to
    sie nazywa zaczelo sie gotowac.
    teraz 33-38st w stresie :)

  • 7. Data: 2010-01-16 13:20:04
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 15-01-2010 11:06, Goomich pisze:
    > You have one message from: "-"<x...@x...xx>

    > Naprawiłeś coś, co nie było zepsute.

    U mnie wyczyszczenie kompa spowodowało spadek temp z średnio 65-68 do ok
    54 stopni