  • 1. Data: 2017-01-16 21:00:58
    Temat: [ciekawostki] choinka
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    co to za elementy w tych choinkach na warszawskich ulicach?
    jak one są połączone, jak sterowane i ile prądu ciągną?

  • 2. Data: 2017-01-16 22:04:39
    Temat: Re: [ciekawostki] choinka
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU dopytuje:

    > co to za elementy w tych choinkach na warszawskich ulicach?
    > jak one są połączone, jak sterowane i ile prądu ciągną?

    HGW

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2017-01-17 10:58:44
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    > niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU dopytuje:

    > HGW

    Dokładnie, trzeba się zapytać Hanny Gronkiewicz-Waltz :-)

    Ona wie co tam montowali.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 4. Data: 2017-01-17 17:18:18
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    to ile grantu przyznali za tak przednie dżołki?

  • 5. Data: 2017-01-17 17:25:46
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Jeden taki niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU napisał:

    > to ile grantu przyznali za tak przednie dżołki?

    6,5 miliona. Łatwo dotrzeć do tej informacji (jeśli nie
    samemu, to można komuś PayPalem zapłacić 5 zł za pomoc).

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2017-01-17 20:01:03
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    nie boicie się Panowie agresji ze strony wspólnoty europejskiej i
    liderów elektroda.pl-popis/eu za zabieranie głosu w moim wątku?

    no nieźle!

    już się bałem, że na tej grupie to wszyscy regularnie z miesięcznicą
    odbywają sesje całowania w dupę tuska gronkiewicz i bolka, a teraz beaty
    i jarka...

  • 7. Data: 2017-01-17 23:09:35
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 2017-01-17 o 20:01, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:

> [...]
    >
    > już się bałem, że na tej grupie to wszyscy regularnie z miesięcznicą
    > odbywają sesje całowania w dupę tuska gronkiewicz i bolka, a teraz beaty

    Masz jakąś paranoję polityczną? To jest grupa o elektronice i łaskawie
    trzymaj się tematu. Powstrzymaj się od tych wstawek politycznych. Możesz
    pisać na grupie politycznej jak tak bardzo Cię męczy.

  • 8. Data: 2017-01-18 20:03:07
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ale ja nie mam nic do powiedzenia!

  • 9. Data: 2017-01-18 21:56:11
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2017-01-17 o 23:09, szod pisze:
    > Masz jakąś paranoję polityczną? To jest grupa o elektronice i łaskawie
    > trzymaj się tematu. Powstrzymaj się od tych wstawek politycznych. Możesz
    > pisać na grupie politycznej jak tak bardzo Cię męczy.
    Od dzisiaj tu jesteś? :)
    Jemu nikt poważnie nie odpowiada. :)

  • 10. Data: 2017-01-18 22:32:06
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 2017-01-18 o 21:56, Jawi pisze:

    > Od dzisiaj tu jesteś? :)
    > Jemu nikt poważnie nie odpowiada. :)

    Nie, od dawna. Ja wiem o co chodzi. Widząc takie teksty to nie ma się co
    dziwić że mało kto odpisuje. Co daję pod rozwagę koledze od polityki.