  • 11. Data: 2012-04-10 12:35:34
    Temat: Re: co jest lepsze java czy .net
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Thursday, April 5, 2012 6:01:15 PM UTC+1, t.o. wrote:
    > Użytkownik "MarlonB" <z...@w...kon> napisał w wiadomości

    > a taki jork, na przykład, już nie kot a jeszcze nie pies.

    Albo Oriental Shorthair: http://www.tica.org/public/breeds/os/intro.php

    niby kot, ale calkiem psi charakter.

    RW

  • 12. Data: 2012-04-10 13:33:01
    Od: " " <f...@g...pl>

    Roman W <b...@g...pl> napisał(a):

    > Albo Oriental Shorthair: http://www.tica.org/public/breeds/os/intro.php
    >
    > niby kot, ale calkiem psi charakter.

    ja mam czarna kotke (o imieniu KOTA (wziete od postaci o imieniu SCOTA
    z komiksów o SLAINE) która zarabiscie szybko biega - twierdze ze biega
    szybciej od lisa (choc nie mierzylem szybkosci biegu lisa) po czym
    z tym samym wygarem (bez zwalniania) skreca o 90 stopni w gore i
    wsp[ojna sie na drzewo (wyjatkowo udany kot, bo moje poprzednie nie
    byly az tak sympatyczne)

  • 13. Data: 2012-04-10 13:37:38

    Roman W <b...@g...pl> napisał(a):

> [...]

    z komiksów o SLAINE) która zarabiscie szybko biega - twierdze ze biega
    szybciej od lisa (choc nie mierzylem szybkosci biegu lisa) po czym
    z tym samym wygarem przy dobiegnieciu do drzewa (bez zwalniania)
    skreca o 90 stopni w gore i wpina w gore po drzewie - po czym np
    rozcapierza lapy i skacze na plecy w tyl i daje kolejną rakietą